Kijk dit eens, ik kreeg het daarnet. Let op de datum waarop ik mijn vraag heb verstuurd
Beste Jeroen,
Het antwoord van de afdeling marketing
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste meneer x,
Het klopt dat er een aanbod verschil is tussen Rotterdam en de rest van Nederland.
De reden hiervoor is de technische beperkingen van het platform in Rotterdam.
We zijn aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om dit gelijk te trekken.
Wat hierin zeker vast staat is dat het alle klanten zal raken en ergens in Q3
dit jaar pas mogelijk is.....
Helaas, nog wat geduld......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij gaan er van uit uw vraag hiermee voldoende te hebben behandeld.
Met vriendelijke groeten,
Roy en Jan
-----Original Message-----
From: Kolk, Roy van der On Behalf Of Tips and Tricks
Sent: woensdag 9 maart 2005 14:35
To: x
Subject: RE:
Beste Jeroen,
Omdat uw vraag niet van technische aard is waar dit emailadres voor bedoeld is kunnen wij u alleen mededelen dat wij uw vraag doorsturen naar de betreffende afdeling waar het hier om gaat.
Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kind regards / Met vriendelijke groeten,
Roy en Jan
Field Test Engineer
National Headend
UPC Nederland
-----Original Message-----
From: x
Sent: vrijdag 25 februari 2005 16:49
To: Tips and Tricks
Subject:
Hallo,
Sinds een paar maanden ben ik gebruiker van UPC digital met een Sagem decoder (Rotterdam).
Kunt u mij vertellen wat de rede is van het grote verschil in het aantal kanalen en functies (email etc.) met de Motorola?
En wordt dit nog gelijkgebracht? Het is namelijk wel een beetje raar dat we allemaal hetzelfde betalen terwijl we er minder voor terugrkijgen.
Met vriendelijke groet,
x