Als ik bij mijn werkgever zo de klanten afscheep en behandel dan had ik nu al bij het CWI gestaan.[/quote]
Zo is het, als je geen monopolie positie hebt dan pak je de zaken wel anders aan. Het is erg vervelend dat iets extreem lang duurt (levering vanaf 4 juni en het is nu 11 juli). Als er echter op een normale wijze gecommuniceerd wordt dat het iets langer duurt dan heb je daar meer begrip voor. Nu bestel je iets en hoor je daarna niets meer. Je ziet wel wanneer de meneer van TNT aan de deur staat met het pakketje. Dat kan 1 week duren, 1 maand of wel langer. En weet je wat? We vertellen je lekker niet wanneer het komt!
Bij elk normaal markt georienteerd bedrijf hoef je met deze houding niet aan te komen, men zou naar de concurrent gaan en je bent binnen een half jaar failliet en kunnen alle werknemers naar het CWI. Maar weet je wat het mooie is?? Er zijn geen concurrenten (en kom niet aan met sateliet of digitenne want dat is in mijn ogen toch echt iets anders) dus we kunnen de klanten lekker in het sop gaar laten koken!