T
twice
Vorige week woensdag heb ik een snelheidsverhoging aangevraagd (van 25 mbps naar 60 mbps) en inmiddels ook een nieuw modem ontvangen. Aangesloten, alles werkt, maar nog steeds 25 mbps. Is er iets verkeerd gegaan of moet ik geduld hebben. Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat ik van de nieuwe snelheid gebruik kan maken?