J
Japie
Door een zootje in de administratie aan mijn kant, zijn mijn betalingen naar UPC in het honderd gelopen. Door de wazige facturatie en een deelherinnering zijn mijn diensten tijdelijk geblokkeerd geweest.
Dat de blokkade erop is gezet, vind ik terecht. Moet ik maar op tijd betalen, maar ik heb hier wel een vraag over.
Gisterenmiddag ben ik door een dame van UPC te woord gestaan. Gemeld dat mijn betalingen bij hun binnen moeten zijn en gevraagd hoe lang het ongeveer duurt voordat de blokkade van de diensten afgehaald worden.
Mij werd verteld dat afgelopen nacht de blokkade eraf wordt gehaald en dat ik dus vanaf vandaag weer gebruik kan maken van mijn diensten.
Nu is het zo dat ik wel weer kan bellen, maar mijn account van Chello is nog niet vrijgegeven. Klopt het dat deze langer duurt?
Modem aan en uit heeft geen zin, want het account is echt geblokkeerd. Ik kan namelijk via webmail ook niet inloggen.
Ik zit nu trouwens via een UMTS verbinding te internetten.
Weet iemand van jullie hoe het zit met het deblokkeringsproces?
Dat de blokkade erop is gezet, vind ik terecht. Moet ik maar op tijd betalen, maar ik heb hier wel een vraag over.
Gisterenmiddag ben ik door een dame van UPC te woord gestaan. Gemeld dat mijn betalingen bij hun binnen moeten zijn en gevraagd hoe lang het ongeveer duurt voordat de blokkade van de diensten afgehaald worden.
Mij werd verteld dat afgelopen nacht de blokkade eraf wordt gehaald en dat ik dus vanaf vandaag weer gebruik kan maken van mijn diensten.
Nu is het zo dat ik wel weer kan bellen, maar mijn account van Chello is nog niet vrijgegeven. Klopt het dat deze langer duurt?
Modem aan en uit heeft geen zin, want het account is echt geblokkeerd. Ik kan namelijk via webmail ook niet inloggen.
Ik zit nu trouwens via een UMTS verbinding te internetten.

Weet iemand van jullie hoe het zit met het deblokkeringsproces?