- Berichten
- 346
Wie
Ik zie nergens mailadressen!
Ik zie nergens mailadressen!Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie nergens mailadressen!Dan krijg je deze melding
Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.
Het contactformulier van @home werkt niet meer! Dus welke mailadres kun je dan gebruiken om gewoont te mailen
Ik zie weer een slak voorbij kruipen... :lol:Het spijt me maar die werkt niet meer !
Klantenservice
Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.