• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe kun je Ziggo per mail bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan krijg je deze melding

Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

Het contactformulier van @home werkt niet meer! Dus welke mailadres kun je dan gebruiken om gewoont te mailen
 
Dan krijg je deze melding

Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

Het contactformulier van @home werkt niet meer! Dus welke mailadres kun je dan gebruiken om gewoont te mailen

Vreemd, ik krijg daar wel gewoon een contactformulier....
 
ik krijg ook de zelfde te zien als Bordewolf, maar op de sticker staat volgens mij wel een e-mail adres
 
je kunt nog gewoon het contactformulier invullen via de @home site.
 
Beste mensen,

het onderstaande bericht is een melding die nog geldt op de ziggo site:

Klantenservice


Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.


Wij raden aan om de meeste technische problemen telefonisch in behandeling te nemen omdat er dan hulp op afstand geboden kan worden.
Echter is Ziggo nog bezig met het contactformulier van de website en zal spoedig worden omgezet naar Ziggo.

_________

Wij hebben gemerkt dat klanten steeds vaker hun vragen en problemen op het internet plaatsen. Het Ziggo Webteam is opgericht om deze klanten te helpen en van de juiste informatie te voorzien. Ons team is dagelijks actief op diverse fora.
Helaas kunnen wij niet direct en overal op reageren. Hiervoor vragen wij uw begrip.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan