• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe krijgen ze het voor elkaar...

Berichten
921
JaJa,

Echt weer UPC.

Krijg ik gisteren een brief: 'Wij zien dat u de Mediabox nog niet heeft aangesloten, als u hulp nodig heeft...' etc.

Wat UPC ziet weet ik niet, maar goed is het in elk geval niet.

Ik kijk nu al een maand via de MEDIABOX.

Heerlijk... :P
 
whaahhahaha,

Echt weer iets voor hun.

Kreeg vandeweek een brief dat de uitrol van boxen is stopgezet,en als ik gebruik wou blijven maken van dtv,dat ik me via www.upc.nl moest aanmelden voor een box.
Wat ze waarschijnlijk vergeten is,dat ik al meer dan 7 weken naar de nieuwe box zit te kijken.

Wat een soepzooitje daar zeg.

Hahahahahaha
 
Beowulf zei:
Wat ze waarschijnlijk vergeten is,dat ik al meer dan 7 weken naar de nieuwe box zit te kijken.

Hahahahahaha

Heb je hem wel aangesloten dan !!! ;)
 
waarschijnlijk eerst de signaal door de video gelust. de video stuurt namelijk geen signaal terug naar upc dus denken ze dat je het neit aangesloten hebt. werkte ook met sagem altijd. konden ze nooit je gehackte kaart onklaar maken of zelfs erachter komen wat vor kaaart je nou eingelijk had
 
Ik heb vrijdag ook zo'n brief gehad. Mijn mediabox is direct op de WCD aangesloten. Ik snap niet hoe ze erbij komen dat ik de box nog niet aangesloten zou hebben.

Ik kijk ook al twee weken.
 
Hij ligt al bij het oud papier ;)
Heb de boel overigens ook direct op de WCD zitten
 
Waarschijnlijk is het zo dat er op de een of andere manier geen retour signaal mogelijk is.
dit kan komen door een wcd die niet retour geschikt is of een versterker die niet retour geschikt is.
als er geen retour signaal is kan upc niet zien dat je de mediabox hebt aangesloten en denken dus dat het je niet is gelukt.
 
Kan er bij mij mee te maken hebben dat de eerste mediabox DOA retour is gegaan. Ze zullen van die kappotte doos nog wel geen signaal hebben ontvangen :-)
 
Terug
Bovenaan