koopman4
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.965
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Na vele malen invullen lukt het me niet de E-mail account Server werkend te krijgen.
Ook de Helpdesk, die dit keer zeer gemotiveerd meeleefde lukte het niet, wat doen we verkeerd.
Instellingen binnenkomende server zijn:
Gebruikersnaam:
[email protected]
Wachtwoord:
(zelfde als onder email account op PC)
POP3-server:
pop.ziggo.nl (dit adviseert de Helpdesk, op PC staat pop.quicknet,nl, ook geprobeerd).
Beveiligingstype:
Geen
Poort:
110
E-mail verwijderen van server
Nooit
Hierna druk ik op volgende en krijg de melding: Installatie kan niet worden voltooid "Kan niet verbinden met server".
Na drukken "Details wijzigen, komen we weer in het invul menu, waar niet wordt aangegeven wat verkeerd is ingevuld, is dit normaal, als een veld foutief ingevuld is dan moet toch worden aangegeven welke dit is.
Bij meerdere pogingen herhaalt zich alles opnieuw.
We hopen dat er iemand is die kan helpen en of meer weet.
Gerard.
Ook de Helpdesk, die dit keer zeer gemotiveerd meeleefde lukte het niet, wat doen we verkeerd.
Instellingen binnenkomende server zijn:
Gebruikersnaam:
[email protected]
Wachtwoord:
(zelfde als onder email account op PC)
POP3-server:
pop.ziggo.nl (dit adviseert de Helpdesk, op PC staat pop.quicknet,nl, ook geprobeerd).
Beveiligingstype:
Geen
Poort:
110
E-mail verwijderen van server
Nooit
Hierna druk ik op volgende en krijg de melding: Installatie kan niet worden voltooid "Kan niet verbinden met server".
Na drukken "Details wijzigen, komen we weer in het invul menu, waar niet wordt aangegeven wat verkeerd is ingevuld, is dit normaal, als een veld foutief ingevuld is dan moet toch worden aangegeven welke dit is.
Bij meerdere pogingen herhaalt zich alles opnieuw.
We hopen dat er iemand is die kan helpen en of meer weet.
Gerard.