• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoe krijg ik DTV op 2e tv in slaapKamer(zonder 2e box)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jor
  • Startdatum Startdatum
J

jor

Hallo,ik heb een MB in de kamer en aneloog in de slaapkamer, hoe krijg ik dtv in de slaapkamer,met bv marmitek>
ik wil echter geen beperkingen!
of zit je eigenlijk dan altijd dezelfde kanalen te kijken op beide tv's
bvd

ps en geen tweede box!!
 
Wat jij wilt gaat niet lukken, je kunt maar 1 kanaal bekijken de box heeft maar 1 ontvanger, voor wat jij wilt heb je toch echt een tweede box nodig

Gr Andre
 
jor zei:
Hallo,ik heb een MB in de kamer en aneloog in de slaapkamer, hoe krijg ik dtv in de slaapkamer,met bv marmitek>
ik wil echter geen beperkingen!
of zit je eigenlijk dan altijd dezelfde kanalen te kijken op beide tv's
bvd

ps en geen tweede box!!

Ja je moet hoe je het ook doet altijd op beide tv's hetzelfde kijken. Wil je dat niet dan is de enige oplossing een tweede mediabox en dat wil je dus niet.
 
jor zei:
Hallo,ik heb een MB in de kamer en aneloog in de slaapkamer, hoe krijg ik dtv in de slaapkamer,met bv marmitek>
ik wil echter geen beperkingen!
of zit je eigenlijk dan altijd dezelfde kanalen te kijken op beide tv's
bvd

ps en geen tweede box!!

Idd, ik heb 3 tvs in huis gekoppeld aan de UPC box beneden. Overal hele goede digi kwaliteit, echter wel zelfde kanalen op alle tv's omdat die UPC box via marmitek zijn signaal doorzend naar de op jouw aangesloten tv's.
 
padjeII zei:
Idd, ik heb 3 tvs in huis gekoppeld aan de UPC box beneden. Overal hele goede digi kwaliteit, echter wel zelfde kanalen op alle tv's omdat die UPC box via marmitek zijn signaal doorzend naar de op jouw aangesloten tv's.

met - voor alle volledigheid - de nuancering dat je op die ene eerste tv nog altijd analoog naar een afwijkend kanaal kunt kijken.
 
Of je koopt een televisie met een ingebouwde DVB-C ontvanger dan kan je alle FTA digitale zenders gewoon kijken... ;)
 
IRONman zei:
Of je koopt een televisie met een ingebouwde DVB-C ontvanger dan kan je alle FTA digitale zenders gewoon kijken... ;)

En dat kan zomaar onaangekondigd morgen weer voorbij zijn.
Lijkt mij een wat dure en te risicovolle investering.... :-\
 
ik wilde even zeggen dat ik een de conceptronics AirBridge Cinema Set heb aangeschaft om boven TV tekijken.
Met deze set kan ik nu boven digitaal kijken en tergelijkertijd kan ik beneden Analoog op een ander net kijken.
Ook kan je het digitale signaal van je dvd speler naar boven sturen.

aanschaf ongeveer eenmalig 50 euro
Geen gedoe meer met kabels

echt een uitkomst en als je de antene goed heb liggen (wat ik niet altijd heb) dan kan je zelf boven zappen. Via de conceptronics AirBridge Cinema Set

Groetjes Marieke
 
Ik heb inmiddels gewoon de e box besteld voor 3,99 :) met behoud van mijn oude Abo!!
 
Terug
Bovenaan