• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe kom ik in godsnaam van de upc ellende af?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marcels
  • Startdatum Startdatum
M

marcels

Hedenochtend, na zeer veel storingen probeer ik mijn diensten op te zeggen. Krijg een medewerker die verteld dat ik tot juli 2007 aan hun vast zit!!! Hierna wordt ik doorverbonden en kan ik weer een kwartier wachten! Mobiel nog wel!!!
Wat een bedrijf!

IK WIL GEWOON VAN DIE UPC ELLENDE AF!!!!!!!!!!! WIE WEET RAAD????????
 
Wie weet raad, ik wil van al de ellende van upc af, dwz: telefonie en internet! Het werkt gewoon niet hier, min. 2x per week storing, slechte tel. lijnen, onbereikbaar en als de lijnen het wel doen onverstaanbaar!!!
 
antwoord op je titel: door op te zeggen, zoals voor elke abonnementsvorm geld conform de abonnementsvoorwaarden.
(wel vreemd je sluit een abbo af en weet niet hoe op te zeggen..Ooit wel eens abbo voorwaarden gelezen en dergelijke?)
 
Nou stap 1 is: maak 2 topics binnen een halfuur aan in hetzelfde forumdeel met dezelfde inhoud.

Anyway, je zult alleen onder je contract uitkomen als upc je probleem niet kan verhelpen. Dus je zult ze eerst de kans hiervoor moeten geven; monteurtje langs laten sturen etc.
 
Ben al vanaf 09.30 aan de telefoon bezig iemand er voor te krijgen die voor mij e.e.a. kan regelen.......Monteurs heb ik al zat gehad, zowel in huis als buitenshuis in de straat.
 
marcels zei:
IK WIL GEWOON VAN DIE UPC ELLENDE AF!!!!!!!!!!! WIE WEET RAAD????????

Gewoon opzeggen.. ;)

Maar dan ben je er nog niet....Modem op sturen hahahhahaha Al 6 keer gebeld..of ze A.U.B een doos kunnen sturen en het adres waar het heen moet... :P :P :P

ik denk dat ik ook héél lang moet wachten op me Borg..... :D :D :D

Tis wat :-X :-X


Groetjes
 
Dat gaat niet zo makkelijk. Had net een medewerker van UPC aan de lijn om mijn diensten op te zeggen. Die stak de draak met het probleem UPC! De huistelefoon ging weer, dus hij zei: probleem opgelost. Hiervoor heb ik wederom een dik uur in de wacht gestaan!!!!!
Ik ga nu andere stappen ondernemen!!!!
 
Van UPC afkomen is met een beetje volharding zo simpel als het maar kan.

Als je al meerdere telefoontjes met een dure helpdesk hebt gedaan en een paar monteurs over de vloer hebt gehad is de conclusie erg simpel: UPC kan zijn diensten niet leveren op het gevraagde adres en kan om die reden geen contract staande houden.

Tip: 1 aangetekende brief versturen. Aangeven dat er alles aan gedaan is om het werkend te krijgen (helpdesk, monteurs etc.) en dat het nogsteeds niet werkt. Aangeven dat je met onmiddelijke ingang het contract ontbind omdat UPC de gevraagde diensten op het adres niet kan leveren. Tevens in de brief verzoeken aan te geven hoe UPC de modem etc. wenst retour te ontvangen. Verzoek een redelijke reactie termijn van UPC (redelijk is juridisch 3 weken).

Vergeet tevens niet je bank op te bellen om een blokering op de incasso van UPC op te geven!

Indien UPC niet binnen 3 weken reageerd, modem aangetekend aan UPC terugsturen. Dit maakt namelijk de borg van 45 EUR die je betaald hebt voor de modem onmiddellijk opeisbaar.

Als UPC slim is laten ze het hier bij. Zijn ze niet slim gaan ze dreigen met afsluiten (doe je best maar zeg ik dan!) Vervolgens starten ze een incasso procedure. Daarop gaan ze zaken doen met Intrum Justitia en helaas voor UPC moet IJ daarvoor naar de rechtbank. IJ wijst UPC erop dat de zaak verloren wordt of IJ gaat door. In dat geval zal de rechtbank waarschijnlijk besluiten dat het terecht was en de vordering afwijzen. De volgende stap is dan simpel. De schade claimen bij UPC... krijg je nog betaald voor je ellende ook!

Ik heb ervaring met de dombo's van de Casema die mij achteraf konden gaan betalen! Ben nu een uiterst tevreden ADSL gebruiker. Ik betaal namelijk best iets meer voor een goede service!
 
nog meer dan 100.000 andere klachten te gaan. Zullen we meer mensen zijn met problemen!
 
Terug
Bovenaan