M
marcels
Hedenochtend, na zeer veel storingen probeer ik mijn diensten op te zeggen. Krijg een medewerker die verteld dat ik tot juli 2007 aan hun vast zit!!! Hierna wordt ik doorverbonden en kan ik weer een kwartier wachten! Mobiel nog wel!!!
Wat een bedrijf!
IK WIL GEWOON VAN DIE UPC ELLENDE AF!!!!!!!!!!! WIE WEET RAAD
??
Wat een bedrijf!
IK WIL GEWOON VAN DIE UPC ELLENDE AF!!!!!!!!!!! WIE WEET RAAD

??
