Mijn vriendin neemt veel programma's op maar via de Horizon box is echt een ramp.
-Heeft weer iets niet opgenomen.
-Heeft t weer voor de helft opgenomen.
-Als je een ander programma aan het opnemen bent en je kijkt een eerder opgenomen programma te gelijker tijd en deze stop je met kijken, dan stopt de het met opnemen ook.
-Opnemen van via de guide is een ramp, heeft weer niet het einde erop gezet of begint te laat.
-Het scrollen door je opnames is een ramp, niet netjes onder elkaar gesorteerd op datum tijd.
-etc
-etc
We zetten nu alles handmatig erin maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand nog tips?
Eigenlijk wil ik gewoon weer terug naar die Cisco PVR want die deed het 100000x beter dan deze rampenbox.
-Heeft weer iets niet opgenomen.
-Heeft t weer voor de helft opgenomen.
-Als je een ander programma aan het opnemen bent en je kijkt een eerder opgenomen programma te gelijker tijd en deze stop je met kijken, dan stopt de het met opnemen ook.
-Opnemen van via de guide is een ramp, heeft weer niet het einde erop gezet of begint te laat.
-Het scrollen door je opnames is een ramp, niet netjes onder elkaar gesorteerd op datum tijd.
-etc
-etc
We zetten nu alles handmatig erin maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand nog tips?
Eigenlijk wil ik gewoon weer terug naar die Cisco PVR want die deed het 100000x beter dan deze rampenbox.
