I
itskit
Hallo!
Ik heb een vraagje over hoe ik bij Ziggo een webspace moet aanmaken.
Via de ziggo website heb ik al geprobeerd te zoeken oa via Tess, maar met geen succes. Ik wordt iedere keer door verwezen naar Mijn Ziggo en vervolgens zou je onder "webspace" een website aan moeten kunnen maken. Maar dan wordt er iedere keer gevraagd om een account aan te maken, maar die heb ik al. En toch kan ik niet bij webspace inloggen.
Ik wordt echt niet goed van dat doolhof van Ziggo.
Wie kan me helpen? (liefst echt stapje voor stapje, want blijkbaar ben ik niet zo slim).
Ik heb een vraagje over hoe ik bij Ziggo een webspace moet aanmaken.
Via de ziggo website heb ik al geprobeerd te zoeken oa via Tess, maar met geen succes. Ik wordt iedere keer door verwezen naar Mijn Ziggo en vervolgens zou je onder "webspace" een website aan moeten kunnen maken. Maar dan wordt er iedere keer gevraagd om een account aan te maken, maar die heb ik al. En toch kan ik niet bij webspace inloggen.
Ik wordt echt niet goed van dat doolhof van Ziggo.
Wie kan me helpen? (liefst echt stapje voor stapje, want blijkbaar ben ik niet zo slim).

