M
marluck
Ik heb een fritz wlan repeater gekocht om boven opzolder internet te krijgen.
Heb echter problemen met de fritz aan te sluiten op mijn horizonbox.
Heb de handleiding gedownload van de Fritz.
De fritzbox zegt verbonden te zijn maar geen internet opzolder.
Fritz heb ik op 1e verdieping gezet. HORIZONBOX herkent volgens mij de fritz niet.
Wat doe ik verkeerd? Of moet ik opnieuw installeren.
Ben wel een beetje technisch maar dit groeit boven mijn pet
Gr Marja
Heb echter problemen met de fritz aan te sluiten op mijn horizonbox.
Heb de handleiding gedownload van de Fritz.
De fritzbox zegt verbonden te zijn maar geen internet opzolder.
Fritz heb ik op 1e verdieping gezet. HORIZONBOX herkent volgens mij de fritz niet.
Wat doe ik verkeerd? Of moet ik opnieuw installeren.
Ben wel een beetje technisch maar dit groeit boven mijn pet
Gr Marja