- Berichten
- 99
Momenteel bel ik ouderwets via KPN, maar ik stap waarschijnlijk over naar digitale telefonie van UPC. Nu zijn er twee toestellen met 1 KPN-aansluitpunt verbonden (gewoon via koperdraad, geen RJ11 stekker). Op het modem zitten alleen RJ11 aansluitpunten, waarvan er maar 1 te gebruiken is als je maar 1 lijn hebt (geloof ik).
Hoe sluit ik in de nieuwe situatie 2 telefoontoestellen aan?
Moet ik dan een wandcontactdoos maken die ik via een kabel met RJ11 stekker aan het modem verbind en in die wandcontactdoos een "opzetstekker" gebruiken (dus twee stekkers op elkaar) om twee toestellen aan te sluiten? Of kan het ook anders? En hoe dan?
Hoe sluit ik in de nieuwe situatie 2 telefoontoestellen aan?
Moet ik dan een wandcontactdoos maken die ik via een kabel met RJ11 stekker aan het modem verbind en in die wandcontactdoos een "opzetstekker" gebruiken (dus twee stekkers op elkaar) om twee toestellen aan te sluiten? Of kan het ook anders? En hoe dan?
De RJ11-splitter kun je dan met behulp van de meegeleverde RJ11-kabel aansluiten op het modem.