G
gasboer
Geachte webcare medewerker, hoe kan het zijn dat:
- Ik in april 2007 een ongevraagd toegestuurde mediabox retourneer in de daarvoor bestemde doos en dat deze nooit ontvangen wordt in Waddinxveen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Ik in november 2009 een te veel opgestuurde Netgear router retourneer in de daarvoor bestemde doos en deze in Waddinxveen nooit wordt ontvangen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Schier eindeloze telefonades om alsjeblieft mijn €60,00 terug te mogen ontvangen op niets uitlopen.
- Er steeds weer nieuwe problemen zich voor doen waardoor UPC vooral het onterecht geinde geld niet kan terugbetalen.
- UPC nooit contact met MIJ opneemt, ondanks mijn verzoeken daartoe.
- De brief met een herhaling van mijn verzoek tot terugbetaling, voorzien van klantnummer, adres enz, nu ook nooit ontvangen is naar de helpdesk beweert.
- UPC een ernstig logistiek probleem lijkt te hebben met het ontvangen van pakketten en post.
- Er geen ander postadres is dan de postbus in Lelystad voor aangetekende post.
- De klant in een soort spagaat wordt gedrongen: hij moet iets versturen - UPC blijft maar beweren dat er niets wordt ontvangen - aantekenen kan niet anders dan naar een postbus.
- UPC lijkt te denken dat de rest van de wereld gek is en dat uitsluitend de medewerkers van UPC het bij het rechte eind hebben.
- UPC een rechtmatige vordering van een klant behandeld alsof deze vordering niet bestaat, terwijl de helpdeskmedewerkers de vordering wel erkennen maar niets kunnen doen.
Ik hoop dat U het weet, want ik ben een beetje moe van de strijd voor mijn rechtmatige vordering van € 60,00 die ik sinds sinds 21 november 2009 moet voeren. Nog bijna een zelfde periode en..... dan kan ik straffeloos mijn abonnement opzeggen en deze boze droom die UPC heet afsluiten en UPC uitsluiten.
Met uitermate vriendelijke groeten aan Uw collegae helpdeskmedewerkers en supervisors wiens namen ik nu nog niet zal noemen. Zij dienen echter wel het ergste te vrezen, want zo rond 5 december zullen zij door de medewerkers van Sinterklaas worden afgevoerd naar Spanje. Zo vergaat het immers alle slechte mensen??!!
Klantnr 5428034
-
- Ik in april 2007 een ongevraagd toegestuurde mediabox retourneer in de daarvoor bestemde doos en dat deze nooit ontvangen wordt in Waddinxveen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Ik in november 2009 een te veel opgestuurde Netgear router retourneer in de daarvoor bestemde doos en deze in Waddinxveen nooit wordt ontvangen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Schier eindeloze telefonades om alsjeblieft mijn €60,00 terug te mogen ontvangen op niets uitlopen.
- Er steeds weer nieuwe problemen zich voor doen waardoor UPC vooral het onterecht geinde geld niet kan terugbetalen.
- UPC nooit contact met MIJ opneemt, ondanks mijn verzoeken daartoe.
- De brief met een herhaling van mijn verzoek tot terugbetaling, voorzien van klantnummer, adres enz, nu ook nooit ontvangen is naar de helpdesk beweert.
- UPC een ernstig logistiek probleem lijkt te hebben met het ontvangen van pakketten en post.
- Er geen ander postadres is dan de postbus in Lelystad voor aangetekende post.
- De klant in een soort spagaat wordt gedrongen: hij moet iets versturen - UPC blijft maar beweren dat er niets wordt ontvangen - aantekenen kan niet anders dan naar een postbus.
- UPC lijkt te denken dat de rest van de wereld gek is en dat uitsluitend de medewerkers van UPC het bij het rechte eind hebben.
- UPC een rechtmatige vordering van een klant behandeld alsof deze vordering niet bestaat, terwijl de helpdeskmedewerkers de vordering wel erkennen maar niets kunnen doen.
Ik hoop dat U het weet, want ik ben een beetje moe van de strijd voor mijn rechtmatige vordering van € 60,00 die ik sinds sinds 21 november 2009 moet voeren. Nog bijna een zelfde periode en..... dan kan ik straffeloos mijn abonnement opzeggen en deze boze droom die UPC heet afsluiten en UPC uitsluiten.
Met uitermate vriendelijke groeten aan Uw collegae helpdeskmedewerkers en supervisors wiens namen ik nu nog niet zal noemen. Zij dienen echter wel het ergste te vrezen, want zo rond 5 december zullen zij door de medewerkers van Sinterklaas worden afgevoerd naar Spanje. Zo vergaat het immers alle slechte mensen??!!
Klantnr 5428034-

Gelukkig!