• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe kan het zijn dat....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gasboer
  • Startdatum Startdatum
G

gasboer

Geachte webcare medewerker, hoe kan het zijn dat:
- Ik in april 2007 een ongevraagd toegestuurde mediabox retourneer in de daarvoor bestemde doos en dat deze nooit ontvangen wordt in Waddinxveen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Ik in november 2009 een te veel opgestuurde Netgear router retourneer in de daarvoor bestemde doos en deze in Waddinxveen nooit wordt ontvangen.
- TNT Track en Trace ontvangstbevestiging hiervan wel heeft.
- Schier eindeloze telefonades om alsjeblieft mijn €60,00 terug te mogen ontvangen op niets uitlopen.
- Er steeds weer nieuwe problemen zich voor doen waardoor UPC vooral het onterecht geinde geld niet kan terugbetalen.
- UPC nooit contact met MIJ opneemt, ondanks mijn verzoeken daartoe.
- De brief met een herhaling van mijn verzoek tot terugbetaling, voorzien van klantnummer, adres enz, nu ook nooit ontvangen is naar de helpdesk beweert.
- UPC een ernstig logistiek probleem lijkt te hebben met het ontvangen van pakketten en post.
- Er geen ander postadres is dan de postbus in Lelystad voor aangetekende post.
- De klant in een soort spagaat wordt gedrongen: hij moet iets versturen - UPC blijft maar beweren dat er niets wordt ontvangen - aantekenen kan niet anders dan naar een postbus.
- UPC lijkt te denken dat de rest van de wereld gek is en dat uitsluitend de medewerkers van UPC het bij het rechte eind hebben.
- UPC een rechtmatige vordering van een klant behandeld alsof deze vordering niet bestaat, terwijl de helpdeskmedewerkers de vordering wel erkennen maar niets kunnen doen.

Ik hoop dat U het weet, want ik ben een beetje moe van de strijd voor mijn rechtmatige vordering van € 60,00 die ik sinds sinds 21 november 2009 moet voeren. Nog bijna een zelfde periode en..... dan kan ik straffeloos mijn abonnement opzeggen en deze boze droom die UPC heet afsluiten en UPC uitsluiten.

Met uitermate vriendelijke groeten aan Uw collegae helpdeskmedewerkers en supervisors wiens namen ik nu nog niet zal noemen. Zij dienen echter wel het ergste te vrezen, want zo rond 5 december zullen zij door de medewerkers van Sinterklaas worden afgevoerd naar Spanje. Zo vergaat het immers alle slechte mensen??!!

;) Klantnr 5428034
-
 
gasboer zei:
Ik begrijp het ook niet. Zal wel voutje zijn!

Nee geen foutje, de topic starter had zijn topic geplaatst met een halve zin. "beste helpdeskmedewerker en verder niets" Hij zal later wel zijn topic veranderd hebben / aangevuld
 
OK, je hebt gelijk Trojan. Wilde TAB gebruiken om in te springen en deed dit zonder te kijken. Maar dat bleek naar "verzenden"te springen! :o
Jij ook de groeten aan je buren hoor!
m vr gr Rob
 
:D Gelukkig!
Zelfs het vermaarde webcare-team lijkt met de mond vol tanden te zitten, dan wel net zo sprakeloos te zijn als ik dat ben!
Nou ik neem het niemand van de fabulous four kwalijk dat ze niet reageren, want ik zou me ook de oren van de kop schamen als ik dergelijk gestuntel van het hoofdkantoor jaar in jaar uit maar weer moet goedpraten.
Luctor et Abortus!! ( ik worstel en drijf af ) een soortgelijk naar gevoel hou ik toch wel over aan, naar ik hoop, mijn laatste UPC avontuur dat nog maaaaaanden gaat duren.
Dank aan U allen voor Uw aandacht om mijn frustratie te willen lezen en ik spreek de hoop uit dat U hieruit geleerd heeft dat UPC nooit te vertrouwen is, zelfs niet als je bijna 20 jaar signalen afneemt en zelf trouw op tijd hebt betaald. Ik wil U verder in overweging geven dat een satellietschotel makkelijk te plaatsen is, veel kwaliteitsbeelden geeft voor € 9,95 per maand en internet via de telefoonlijn mogelijk is zonder KPN abonnement, VOIP bellen is ook goedkoop dus..... NEEM NOOIT UPC!!!
:laugh:
 
Heb je behalve je hart te luchten met deze open oproep ook overwogen om een PM te sturen?
 
Erg vriendelijk van jullie al die goede adviezen.
Echter moet ik de realiteit niet uit het oog verliezen. UPC is een Moloch en daar liggen ze niet wakker van wat ik denk en vind. Voor mij persoonlijk echter is het fijn om met een goed gevoel collegae en anderen van een verbintenis of een uitbreiding daarvan met UPC af te kunnen houden. En dat is mij, zeker met mijn laatste ervaringen en door ze op fora op het internet te wijzen, wonderbaarlijk goed gelukt bij 4 potentiële klanten! En ik ga daar mee door tot ik per maand een veelvoud van de € 60 aan schade heb berokkend. En dat geldt dan iedere maand weer!
Heeeeeerlijk en eigenlijk ook wel weer heel veel plezier voor slechts € 60. :-X
 
Terug
Bovenaan