Hoe is de service van upc?

Wolter zei:
Heb van januari t/m eind maart alleen maar problemen gehad begin april digitale telefoon genomen alles op gelost 1 mei had ik ook gelijk extrime nog voor 12 uur s'middags.Janurai t/m maar volledig vergoed gekregen.

Ben altijd netjes tegen ze geweest en hun dus ook tegen mij ze konden de problemen gewoon in die periode niet oplossen.nu is alles goed nergens geen last van.

Het is maar hoe je ook tegen hun bent doe je dat netjes en goed krijg je veel voor elkaar.

hmm daar zit iets in, die methode. Zijn de meeste mensen vriendelijk? Ik wel, maar chello probeerd je toch van het kastje naar de muur te spelen is mijn ervaring.
 
ERiQ zei:
lucketyn: Stond er niet gewoon een volledige blokkade op? In dat geval worden mailjes aan jou gewoon gebounced, maar dat krijgt de verzender ook te zien.

Als dat niet zo is, dan is 't niet zo netjes natuurlijk.
Nee alles is gewoon gewist, want je kan namelijk ook op chello-web kijken, maar daar stond ook niks in. Ze hebben gewoon mijn mail gewist. Ik wist niet dat ze dat zomaar kunnen doen, maar ze hebben hun excusses aangeboden, maar daar heb ik dus niks aan :( Upc of chello had mij op de hoogte moeten brengen en dat hebben ze niet gedaan, die jongen van de helpdesk stond er zelf ook verbaasd over namelijk...
 
Mario zei:
Dan is het toch vreemd dat meestal het internet wél werkte als een collega van mij was langs geweest.....................
dan weet je nu hoe goed de mensen zijn die het probleem op moeten lossen en echt bedrijf zo het niet toe staan dat er een storing bestaad van meer als 24 uur uoc ag het is pas twee weken we hebben er nog vier voor we volgens onze voor waarde in gebreken zijn

btw ik hoop er op snel een colega van je tezien de buiten dienst weet vaak wel hoe een probleem op te lossen over die mensen zo wel van upc als onder aan nemers geen klachten
 
Mario werkt in een computerwinkel ... niet bij UPC of als subcontractor.
zijn punt was denk ik dat het ook wel eens aan de PC's van de mensen thuis ligt, en dit ligt buiten het bestek van de helpdesk van Chello.
 
Lytse Pier zei:
Mario werkt in een computerwinkel ... niet bij UPC of als subcontractor.
zijn punt was denk ik dat het ook wel eens aan de PC's van de mensen thuis ligt, en dit ligt buiten het bestek van de helpdesk van Chello.

Klopt als een bus.
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet op te lossen door een telefoon zonder dat je zelf achter de betreffende pc zit en ziet wat ermee aan de hand is.
Dit heeft ook te maken met het feit dat (ik bedoel niet dit forum!!) een heleboel mensen geen bal weten van een pc.
Vorige week had ik zelf nog iemand die vroeg of Windows noodzakelijk was voor een internet aansluiting.
Een ander had het over een "kist" die op de grond stond, wat gewoon de pc bleek te zijn.......
Nu overdrijf ik echt niet, er zijn nog vele vele voorbeelden van dit... >:(
Maar het kan natuurlijk ook aan Chello zelf liggen, en dan kan je er idd niets aan doen.
Maar wat ik wou proberen te zeggen is dat heel veel problemen thuis opgelost kunnen worden, maar niet altijd!
 
ik zou veel kunnenn zeggen hier op echter werk ik pas van af 1983 met computers dus tja of ik ,et de kenis op gebouwt van af windows 1.1 me mce en derfelijke genoeg weet en de kenos hts eletronica weet ik echt maar ik denk dat er op de \hd niet veel werken die het zelfde kunnen zeggen :D
 
Terug
Bovenaan