• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe is de service van upc?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ripped
  • Startdatum Startdatum
R

ripped

Welke ervaringen hebben jullie meegemaakt met de service van UPC, gekke dingen meegemaakt of leuke dingen. Dit topic kan je verhaal kwijt, waardoor we de service van UPC kunnen vaststellen.
 
zuigt,,,,

ale je ze belt, grote bek of weten niks!
stuur je e-mail, geen antwoord!
willen ze monteur sturen, komt niks of zeggen van ja hij kan op 3 datums komen zit je dus 3 dagen thuis
(hoort service ook bij het afleveren van produkten? zo ja word dit een lang topic :-X)
 
casper zei:
zuigt,,,,

ale je ze belt, grote bek of weten niks!
stuur je e-mail, geen antwoord!
willen ze monteur sturen, komt niks of zeggen van ja hij kan op 3 datums komen zit je dus 3 dagen thuis
(hoort service ook bij het afleveren van produkten? zo ja word dit een lang topic :-X)

das geen goede ervaring dus!
 
de vraag is ijgelijk verkeert weet upc wat sevice zou moeten zijn
want een bedrijf wat zonder trug kopeling
een storing van 14 dagen laat bestaan op een van hun diensten betwijvel ik of dat het op welke manier dan ook weet wat sevice is

er zou via de telefoon contakt zijn geweest met mij alleen weet ik daar niks van af
het zou getest zijn en hele maal in moeten werken alleen het werkt niet

tja en dan vald en nog een ding op de algemen voor waarden van upc
een artiekel met rechte van de klant

een dubbel betaalde help desk maar er is goed nieuws
de KPN gaat ook voip leveren en dan heb je voor adsl geen foon abo meer nodig
dus het voor deel van upc is aan het weg vallen

nog even en iedereen is van de ergernis af die het wil
oja dat ik het nog niet ben die algemene voor waarde als het niet werk zijn ze pas na 6 weken ingebreke en kan je hat als klant straffeloos op zegen
ik moet dus nog vier weken :P:P
bij deze klaag ik niet meer ik laat het zo als het is want ik weet zeker dat ze het niet op kunnen lossen
 
Henri.K zei:
de vraag is ijgelijk verkeert weet upc wat sevice zou moeten zijn
want een bedrijf wat zonder trug kopeling
een storing van 14 dagen laat bestaan op een van hun diensten betwijvel ik of dat het op welke manier dan ook weet wat sevice is

er zou via de telefoon contakt zijn geweest met mij alleen weet ik daar niks van af
het zou getest zijn en hele maal in moeten werken alleen het werkt niet

tja en dan vald en nog een ding op de algemen voor waarden van upc
een artiekel met rechte van de klant

een dubbel betaalde help desk maar er is goed nieuws
de kpn gaat ook voip leveren en dan heb je voor adsl geen foon abo meer nodig
dus het voor deel van upc is aan het weg vallen

nog even en iedereen is van de ergernis af die het wil
oja dat ik het nog niet ben die algemene voor waarde als het niet werk zijn ze pas na 6 weken ingebreke en kan je hat als klant straffeloos op zegen
ik moet dus nog vier weken :P:P
bij deze klaag ik niet meer ik laat het zo als het is want ik weet zeker dat ze het niet op kunnen lossen

Dit is mijn bedoeling, hoe vatten de klanten service op, mischien zijn er nog goede ervaringen geweest?
 
Ik heb deze site net ontdekt, maar ik heb de afgelopen dagen veel met upc gebelt. Ik was sinds eind april afgesloten van upc, dus ik bellen. Ik werd aan de telefoon al snel afgepoeierd; van zoek het zelf maar uit! Ik heb dus internet weer aan de praat gekregen, maar mijn outlook duurde wat langer, ze hadden mijn wachtwoord verandert dus. Tot 2 keer toe en ik heb ook geen brief of iets ontvangen hierover. Mijn mail vanaf 27 april tot aan gisteren hebben ze simpel weg gewist! >:(
Maar mogen ze dat zomaar doen??? Daar staat heel persoonlijke en belangrijke informatie voor mij in.
Dus ik weer bellen! Nou die jongen die ik aan de lijn kreeg, begreep ook niet dat ze me dat ook niet gemeld hadden, maar niks aan te doen....WEG MAIL. Ik kreeg excusses aangeboden en dat was het.
 
lucketyn: Stond er niet gewoon een volledige blokkade op? In dat geval worden mailjes aan jou gewoon gebounced, maar dat krijgt de verzender ook te zien.

Als dat niet zo is, dan is 't niet zo netjes natuurlijk.
 
Bel zelf eens 10X naar de helpdesk met vage vragen... moet je wel ff bellen met je baas zijn telefoon anders kost het weer aardig wat...
en post je belevenis hier...

(hoezo al die vragen van je trouwens??)

maar goed...

1X moest ik zo'n helpdesk n00b uitleggen wat die moest doen...
erg frustrerend....

had andere pc duz andere netwerkkaart duz mac moest vrijgegeven worden van mijn naam...
 
01maniaxie zei:
[...]

1X moest ik zo'n helpdesk n00b uitleggen wat die moest doen...
erg frustrerend....

had andere pc duz andere netwerkkaart duz mac moest vrijgegeven worden van mijn naam...

Als jij zegt dat je internet niet werkt nadat je een nieuwe netwerkkaart hebt, weet zo'n hd-medewerker wel genoeg.
 
Terug
Bovenaan