• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe internet geheel uitschakelen op de Horizon?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Delano.888
  • Startdatum Startdatum
D

Delano.888

Ik heb een losse modem, en een pc op mijn tv aangesloten. De internet functies van de Horizon ga ik dus nooit gebruiken. Nu heb ik de WIFI al uitgezet van de horizon via de webinterface, maar de Horizon wil zelf een internet verbinding hebben die ik hem dus niet geef.
Elke keer als ik hem aanzet geeft hij dan ook een foutmelding die ALLES overtreft wat je open hebt staan, dus dvr/gids enz valt weg voor de irritante foutmelding elke keer dat ik geen internet verbinding heb.
Is er een manier om die foutmelding (en dus alle internet functies) weg te halen van de Horizon? Bij de instellingen in de box, en in de webinterface, kan ik niks vinden.
 
Je hebt nu dus ontdekt dat de Horizon intenet nodig heeft om te kunnen functioneren. ;D ;D
 
RVP zei:
Je hebt nu dus ontdekt dat de Horizon intenet nodig heeft om te kunnen functioneren. ;D ;D
Neehoor dat heeft hij alleen nodig voor alle stream functies, welke ik niet gebruik. Hij functioneert verder perfect voor TV kijken en opnemen, dat is alles waar ik hem voor wil ook. Maar ik wil van die irritante error af!
 
Valt verder niet uit te schakelen. Is niet voor niets een gateway. De HB zonder modemgedeelte is dan een uitkomst, maar die wordt niet geleverd.
 
Wat ontzettend slecht, ik gebruik het niet, waarom zo moeilijk doen.
Dan zet ik hem maar op mijn WIFI met mac filtering, dan heeft hij wel een verbinding maar komt niet het internet op. Hopelijk is dan de error weg.
 
Als je het verder niet gebruikt is er toch niets mis mee? Zie nog steeds het mega-probleem niet.
 
Creative Solution zei:
Als je het verder niet gebruikt is er toch niets mis mee? Zie nog steeds het mega-probleem niet.
Het gaat me om die error melding. Stel je zet de TV aan, je gaat naar je opnames, tv gids of wat dan ook, en dan ineens komt die error melding na ongeveer een minuut die ALLES weghaalt, waardoor je weer in de live zender zit. ERG irritant.
 
Heel vreemd,

ik kan mijn Horizon mediabox in brug funktie zetten, dan blijft hij wel in het lokale netwerk, en er komen geen fouten tevoorschijn WiFi is ook uitgeschakeld. dit omdat er 3 wireless boxen stonden te schreeuwen om verbinding, en dat hoeft er maar 1 te zijn.

Gr. Nol
 
nolversteeg zei:
Heel vreemd,

ik kan mijn Horizon mediabox in brug funktie zetten, dan blijft hij wel in het lokale netwerk, en er komen geen fouten tevoorschijn WiFi is ook uitgeschakeld. dit omdat er 3 wireless boxen stonden te schreeuwen om verbinding, en dat hoeft er maar 1 te zijn.

Gr. Nol
Je snapt m niet. Ik wil de Horizon NIET met mijn internet verbinden, gewoon geheel niet. Een kabel er naartoe gaat niet en ik wil niet nutteloos wifi aan hebben staan wat nooit gebruikt word.

De foutcode is 6010 trouwens (er is geen verbinding met internet dus bepaalde functies zijn niet bruikbaar).

Ik kan niemand vinden op internet die dezelfde melding heeft (maar wel beeld).
Blijkbaar ben ik de enige in nl die de horizon niet op internet wil aansluiten?
 
Terug
Bovenaan