D
Delano.888
Ik heb een losse modem, en een pc op mijn tv aangesloten. De internet functies van de Horizon ga ik dus nooit gebruiken. Nu heb ik de WIFI al uitgezet van de horizon via de webinterface, maar de Horizon wil zelf een internet verbinding hebben die ik hem dus niet geef.
Elke keer als ik hem aanzet geeft hij dan ook een foutmelding die ALLES overtreft wat je open hebt staan, dus dvr/gids enz valt weg voor de irritante foutmelding elke keer dat ik geen internet verbinding heb.
Is er een manier om die foutmelding (en dus alle internet functies) weg te halen van de Horizon? Bij de instellingen in de box, en in de webinterface, kan ik niks vinden.
Elke keer als ik hem aanzet geeft hij dan ook een foutmelding die ALLES overtreft wat je open hebt staan, dus dvr/gids enz valt weg voor de irritante foutmelding elke keer dat ik geen internet verbinding heb.
Is er een manier om die foutmelding (en dus alle internet functies) weg te halen van de Horizon? Bij de instellingen in de box, en in de webinterface, kan ik niks vinden.