A
AmstelBier
Terug naar fabrieksinstellingen via het gewone menu, reset niet de netwerk instellingen.
De manier zoals hier beschreven: https://ziggoforum.nl/posts/614816/, gaat veel verder, maar nog steeds is het Netwerk gedeelte niet terug in de oorspronkelijke staat.
Ik heb daardoor wel een vreemd IP adres gekregen, maar dan staat het "Netwerk" uit en kom ik er weer niet in.
Wie, webcare?, weet een goede manier om het Netwerk gedeelte weer echt terug naar de staat te krijgen, zoals die uit de doos kwam?
De manier zoals hier beschreven: https://ziggoforum.nl/posts/614816/, gaat veel verder, maar nog steeds is het Netwerk gedeelte niet terug in de oorspronkelijke staat.
Ik heb daardoor wel een vreemd IP adres gekregen, maar dan staat het "Netwerk" uit en kom ik er weer niet in.
Wie, webcare?, weet een goede manier om het Netwerk gedeelte weer echt terug naar de staat te krijgen, zoals die uit de doos kwam?
Laatst bewerkt door een moderator: