• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe HD TV bestellen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wie kan mij helpen, ik kom er niet uit. Ik heb Internet Power ---Digitale TV Starter--Bellen free, dag en avond. Nu wil ik HD TV erbij, wat moet ik dan doen en wat gaat dat kosten.

Groet Joop
 
HDTV kost 9 euro extra.
Kan je via upc.nl bestellen of via 0900-1580 (hoe anders?).
 
Dat weet ik ook, maar kan dat met dat kontrakt wat ik nu heb. Dus HD erbij. zonder andere dingen erbij moeten nemen. Want ik ben hier tevreden mee.
Maar vast bedankt voor de Info.
 
Nog een vraagje krijg je dan een andere Media box ik heb nu een zilveren van UPC.
 
Je huidige mediabox is niet geschikt voor HD, dus je zal inderdaad een andere Mediabox ontvangen. Welke dat is is afhankelijk van welk abonnement je afneemt (met of zonder DVR)?
Zonder DVR: Philips HD (zilverkleurig)
Met DVR: hoogstwaarschijnlijk Cisco HD-DVR (zwart) en heel misschien Philips HD-DVR (zwart)
 
Joop zei:
Wie kan mij helpen, ik kom er niet uit. Ik heb Internet Power ---Digitale TV Starter--Bellen free, dag en avond. Nu wil ik HD TV erbij, wat moet ik dan doen en wat gaat dat kosten.

Groet Joop

Joop in Rotterdam centrum zit een UCP shop, daar kun je dit zo regelen.
Heb ik ook gedaan. Je krijgt je HD box of HDDVR gelijk mee.
Tegen de tijd dat je thuis bent hebben ze die met een beetje mazzel geactiveerd en je kunt er gelijk mee aan de slag. (ligt wel aan de eventuele drukte)
Gezien je postcode denk ik dat je in Rotterdam of direct omgeving woont, dus dan is dat de makkelijkste optie. Je oude box krijg jee een doos voor toegezonden om in te versturen.
 
Joop zei:
Wie kan mij helpen, ik kom er niet uit. Ik heb Internet Power ---Digitale TV Starter--Bellen free, dag en avond. Nu wil ik HD TV erbij, wat moet ik dan doen en wat gaat dat kosten.

Groet Joop
pas op dat is geen 9 euro extra hoor!!!!!!!

Ik had zelf een abbonement van 50 euro(volgens mij hetzelfde die jij heb) inc en nu kreeg ik een rekening van ruim 98 euro???????
al pm gestuurd maar geen reaktie tot nu toe :embarassed:
 
webmonster klopt ik heb denk ik ook hetzelfde abbo als jij. Ik dacht ook al dan krijg je een ander abbo. Ik ben 73 jaar en zit mij rot te puzzelen. De helpdesk bellen wil ik nog niet, want je krijgt altijd andere antwoorden. IK wil een andere TV kopen, want die we nu hebben wordt te klein. Kan het niet meer zien. Nu zei de verkoper van de TV een LED is het beste. Maar is dat ook zo voor alleen dibgitale TV zonder HDTV
 
Joop zei:
webmonster klopt ik heb denk ik ook hetzelfde abbo als jij. Ik dacht ook al dan krijg je een ander abbo. Ik ben 73 jaar en zit mij rot te puzzelen. De helpdesk bellen wil ik nog niet, want je krijgt altijd andere antwoorden. IK wil een andere TV kopen, want die we nu hebben wordt te klein. Kan het niet meer zien. Nu zei de verkoper van de TV een LED is het beste. Maar is dat ook zo voor alleen dibgitale TV zonder HDTV

LED is niet beter als LCD en plasma hoor.. alleen wat energiezuiniger.. laat je niets wijsmaken door die verkopertjes.. die willen u het duurste laten kopen voor hun provisie.
 
Terug
Bovenaan