Hallo
Ik heb een probleem met m'n internet en digitale TV.
Als op de zenders BBC HD Foxlife HD Slam TV het beeld spontaan begint te blokken dan valt vrijwel meteen m'n internet uit.
Ik heb een nieuwe AOP aansluit doos gehaalt en alle F-connectoren vervangen.
Ik heb zelfs tijdelijk een andere router aangesloten.
Volgens de monteur was m'n modem oud en aan vervanging toe.
Dat het beeld spontaan begint te blokken lag volgens hem aan de coax (4m) kabel.
Ik heb toen een nieuwe kabel los over de vloer gelegt en het probleem is NIET verholpen.
Ook via het Testbeeld op voorkeuze 999 en dan de rode knop geeft alleen maar fouten.
sterker nog met het nieuwe modem valt het internet nog steeds uit en blokt het beeld ook nog steeds.
Ik zelf zit aan aan los kontakt te denken buiten in de kast.
Maar de monteur weigerde daarin te kijken.
Nu is dus de monteur geweest en het is nog steeds klote.
Aangezien Sitecom de diknekken van UPC een mooi kado of geld bedrag hebben gegeven is geen enkel ander merk router (zelf heb ik Linksys gigabit Router) nog goed en geven ze geen ondersteunig aan en ligt altijd aan de router.
Iemand nog tips?
Ben in staat de wijk kast open te breken desnoods of anders de hele zooi bij hun in te leveren.
Ik heb een probleem met m'n internet en digitale TV.
Als op de zenders BBC HD Foxlife HD Slam TV het beeld spontaan begint te blokken dan valt vrijwel meteen m'n internet uit.
Ik heb een nieuwe AOP aansluit doos gehaalt en alle F-connectoren vervangen.
Ik heb zelfs tijdelijk een andere router aangesloten.
Volgens de monteur was m'n modem oud en aan vervanging toe.
Dat het beeld spontaan begint te blokken lag volgens hem aan de coax (4m) kabel.
Ik heb toen een nieuwe kabel los over de vloer gelegt en het probleem is NIET verholpen.
Ook via het Testbeeld op voorkeuze 999 en dan de rode knop geeft alleen maar fouten.
sterker nog met het nieuwe modem valt het internet nog steeds uit en blokt het beeld ook nog steeds.
Ik zelf zit aan aan los kontakt te denken buiten in de kast.
Maar de monteur weigerde daarin te kijken.
Nu is dus de monteur geweest en het is nog steeds klote.
Aangezien Sitecom de diknekken van UPC een mooi kado of geld bedrag hebben gegeven is geen enkel ander merk router (zelf heb ik Linksys gigabit Router) nog goed en geven ze geen ondersteunig aan en ligt altijd aan de router.
Iemand nog tips?
Ben in staat de wijk kast open te breken desnoods of anders de hele zooi bij hun in te leveren.
Zou anders even webcare vragen ja want het is wel vreemd dat de monteur niet zelf eerst test of alles goed werkt, voordat hij weggaat.