• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe doorschakelen?

F

Flopster

Kan iemand vertellen hoe ik bij Priority inkomende telefoontjes kan doorschakelen naar een andere nummer (mobiel).
 
van upc.nl

4. Kan ik mijn toestel doorschakelen?
Telefoonnummer doorschakelen naar een vast of mobiel nummer.

Aanzetten:
Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
Toets in *21.
Toets na de onderbroken kiestoon het nummer in waarnaar moet worden doorgeschakeld.
Sluit af met een #.
Nadat u twee korte tonen gehoord heeft kunt u de hoorn neerleggen.

Uitzetten:
Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
Toets in #21.
Leg de hoorn weer neer.

Belangrijk:
U betaalt alleen de gesprekskosten
Doorschakelen kan naar vaste en mobiele nummers.
Doorschakelen kan naar nummers in binnen en buitenland.
Doorgeschakelde toestellen gaan 1 keer over wanneer er gebeld wordt.
Doorschakelen hoeft niet aangevraagd te worden, want deze zit automatisch op iedere lijn.

Het kan zijn dat Doorschakelen van de lijn gehaald is als er een aantal maanden niet actief gebruik van is gemaakt.

succes

ps: https://www.upc.nl/index.php?PageID=146410&SessionID=7d32352f4762aafac55540b76c8c78a3&R=21894#2

voor alle info omtrent opties
 
als ik *21 kies voor doorschakelen krijg ik te horen dat deze dienst voor mijn abonnement niet beschikbaar is. Hoe activeer ik dit?
 
Outsourcing, je verstrekt onjuiste informatie.

De enige manier van doorschakelen bij UPC is:

(XXXXXXXX is het telefoonnummer waar naar toe je wil doorschakelen.)

Doorschakelen:

*21 XXXXXXXXXXXXXXXX , je hoort nu twee korte bevestigingstoontjes, hoorn neerleggen.

Doorschakelen anuleren:

#21 , je hoort nu twee korte bevestigingstoontjes, hoorn neerleggen.

Als er nadat je doorschakelen hebt geactiveerd iemand belt, wordt het gesprek direkt doorgeschakeld, je hoort echter een halve oproeptoon, die jou op de hoogte stelt dat er een persoon wordt doorgeschakeld.

Je kunt helaas niet direkt je telefoontoestel doorschakelen naar je VoiceMail en kijk uit, want in tegenstelling tot KPN, kun je ook doorschakelen naar 0900 nummers en dit is weer fraude gevoelig.

Als je wilt kun je bij een FreeTime abbonement GRATIS deze nummers blokkeren of via een PIN code toch nog blijven bellen via de dienst *80.

Succes!
 
Mischa zei:
Outsourcing, je verstrekt onjuiste informatie.

De enige manier van doorschakelen bij UPC is:

(XXXXXXXX is het telefoonnummer waar naar toe je wil doorschakelen.)

Doorschakelen:

*21 XXXXXXXXXXXXXXXX , je hoort nu twee korte bevestigingstoontjes, hoorn neerleggen.

Doorschakelen anuleren:

#21 , je hoort nu twee korte bevestigingstoontjes, hoorn neerleggen.

Als er nadat je doorschakelen hebt geactiveerd iemand belt, wordt het gesprek direkt doorgeschakeld, je hoort echter een halve oproeptoon, die jou op de hoogte stelt dat er een persoon wordt doorgeschakeld.

Je kunt helaas niet direkt je telefoontoestel doorschakelen naar je VoiceMail en kijk uit, want in tegenstelling tot KPN, kun je ook doorschakelen naar 0900 nummers en dit is weer fraude gevoelig.

Als je wilt kun je bij een FreeTime abbonement GRATIS deze nummers blokkeren of via een PIN code toch nog blijven bellen via de dienst *80.

Succes!

Dit is misschien wel een heel oud item, maar toch zorgt het voor verwarring.

Om door te schakelen moet ik *21* XXXXXXXXXXXXXXXX # intoetsen

en #21 XXXXXXXXXXXXXXXX # om het uit te schakelen

Andere methodes werken niet (bij mij tenminste)!?
 
Het meest lastige is dat indien je het zaakje hebt doorgeschakeld, daarna op je telefoon geen "stutter" toon hoort...
Je kunt dus vrij gemakkelijk vergeten dat je 'm hebt doorgeschakeld... >:(
 
Terug
Bovenaan