• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe als bestaande klant gebruik kunnen maken van actie ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BER
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BER

Het blijft bezopen dat alleen nieuwe klanten van acties gebruik kunnen maken. Heb eigelijk sneller internet nodig, en om een tablet te krijgen wil ik best een jaar lid vast zitten aan het duurder pakket dat ik eigelijk nodig heb.
En het zou een mooi begin zijn om ook eens met ene tablet te kunnen werken.

Maarja Ziggo gunt betsaande klanten die kans niet.
Is er echt geen mogelijkheid ?
 
Topic nummer zoveel hierover... bellen en dreigen met opzeggen wil nog wel eens helpen :wink:
 
Ik kon zonder problemen mijn pakket verlengen en gebruikmaken van de actie op de website. Geen gedoe of gezeik met "nee is alleen voor bestaande klanten". Dus snap niet waar de frustratie her en der weg komt.. Zou wel slordig zijn wanneer ze het niet willen doen..
 
Volgens mij doen ze het dus in het ene geval WEL en de ander NIET.
Dat lezen we hier ook regelmatig op het forum.
Vraag is .. wat heeft de klant eraan als hij dit kenbaar maakt bij een Ziggo medewerker? Ook niets zinnigs over te zeggen want men kan het wederom afslaan. Proberen kun je ook door je door te laten verbinden met de afdeling opzeggingen.
Hebben we wel nog de kwestie dat Ziggo gewoon niet wilt zeggen welke STB men nu levert.
Is het nu de HUMAX of de SAMSUNG? Vind ik geen goede zaak. Volgens mij kan je wel zeggen dat je de HUMAX wilt maar zekerheid heb je dan toch niet.
Krijg je die niet moet je weer een hele procedure in werking zetten waarbij het nog maar de vraag is hoe dit voor jou als klant af gaat lopen.
En toch gaat men op deze wijze door..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan