B
BER
Het blijft bezopen dat alleen nieuwe klanten van acties gebruik kunnen maken. Heb eigelijk sneller internet nodig, en om een tablet te krijgen wil ik best een jaar lid vast zitten aan het duurder pakket dat ik eigelijk nodig heb.
En het zou een mooi begin zijn om ook eens met ene tablet te kunnen werken.
Maarja Ziggo gunt betsaande klanten die kans niet.
Is er echt geen mogelijkheid ?
En het zou een mooi begin zijn om ook eens met ene tablet te kunnen werken.
Maarja Ziggo gunt betsaande klanten die kans niet.
Is er echt geen mogelijkheid ?
