• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe afstandsbediening instellen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rob Zaaijer
  • Startdatum Startdatum
R

Rob Zaaijer

Nieuwe mediabox Thomson DCI 6221. Bij mijn oude mediabox moest ik ROOD en OK tegelijk indrukken om de code in te geven. Nu lange zwarte afstandsbediening. Nu blijkt dat niet te werken? Hoe wel? :'(
Met dank voor je antwoord.
 
@Rob Zaaijer,

Hier vind je de nodige informatie :)
https://www.upc.nl/klantenservice/televisie/digitale-tv/instellen-upc-afstandsbediening/
 
Dank voor reacties. Ik was te ongeduldig. Rode knop en OK is WEL goed. Duurde alleen wat langer dan bij de oude afstandsbediening.
:(
 
en als je op de zwarte afstandsbediening het geluid van de tv wilt bedienen en de zenders van de mediabox... druk dan op
- [UPC]
- hou [OK] en [ROOD] tegelijkertijd in totdat het [UPC] knopje knippert
- druk op [9][9][3][TV][UPC]
 
Terug
Bovenaan