H
Heisa
Ik heb een Humax SD ontvanger, een videorecorder en een dvd speler die ik op de juiste manier aangesloten wil krijgen zodat ik alles kan gebruiken. De video moet analoog aangesloten worden zodat ik een ander kanaal kan opnemen als waar ik naar kijk. Wij kan mij, in begrijpelijk Nederlands vertellen hoe ik dit aan moet sluiten? Op mijn tv zit 1 hdmi aansluiting en 1 scart. Mijn videorecorder heeft geen hdmi maar de dvdspeler wel dus dat lijkt mij niet zo moeilijk. Die kan ik dan rechtstreeks aansluiten op de hdmi ingang. Maar de rest? Alvast bedankt voor de reacties.