D
denof
hallo, heb net mijn cisco modem binnen, en contact gehad met upc, de medewerker vertelde mij dat de cisco modem na de arris geplaatst moet worden. maar nu begrijp ik de aansluiting niet. ik kreeg de cisco modem met een soort gele kabel met aan 2 kanten een telefoonstekker aansluiting. dit kan ik dus niet plaatsen en volgens mij klopt dit niet.
heeft iemand hier weet van, of hoe hebben jullie dit opgelost.
bestaat er ergens een aansluit schema?
ik heb de cisco modem met alleen ethernet/cable/power aansluiting
de upc monteur kan pas over 3 weken komen. dus dat duurt nog effe.
groeten van denof
heeft iemand hier weet van, of hoe hebben jullie dit opgelost.
bestaat er ergens een aansluit schema?
ik heb de cisco modem met alleen ethernet/cable/power aansluiting
de upc monteur kan pas over 3 weken komen. dus dat duurt nog effe.
groeten van denof

