Hmm, 0.2 Mbit/s is wel heel treurig

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikew

Forum Gebruiker
Berichten
5
Hey,

Ik ben net verhuisd en heb 't pakket van Ziggo aangesloten. Het werkt, maar daarmee is helaas ook alles gezegd. Internet is echt krankzinnig traag. De speedtest levert schrikbarende resultaten op: 0.2 Mbit/s als download-snelheid en 0.4 Mbit/s als upload-snelheid.

Een mailtje naar Ziggo hierover leverde niet meer op dan een reply waarin staat dat er geen storingen zijn.

Wat kan ik nog doen? Postcode = 9712, ik heb draadloos internet en 't tv + internet Z2 pakket.

Thanks alvast!
Maaike
 
Topicstarter
Topicstarter
M

maaikew

Forum Gebruiker
Berichten
5
Ok, kleine update:

Als ik 'n kabel erin doe gaat de snelheid iets omhoog, namelijk naar 7.0 Mbit/s als download-snelheid en 1.4 Mbit/s als upload-snelheid. Komt nog altijd niet in de buurt van de 40 en 4 maar is wel iets beter.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

maaikew

Forum Gebruiker
Berichten
5
O, hmm, dat was van korte duur. Nu ook met kabel lage snelheden.
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Lijkt me niet helemaal in orde. Laat de helpdesk eens de status van het modem controleren.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

maaikew

Forum Gebruiker
Berichten
5
Haha, nee, helemaal in orde is het zeker niet. Ik heb de helpdesk gevraagd naar de modem te kijken. Hoop dat ik snel antwoord krijg.
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Berichten
4.935
Internet
  1. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Huh. De helpdesk is toch telefonisch en ze kijken met jou aan de telefoon in je modem.
Hoe benader jij ze dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan