• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HMG Zenders in Digitaal te ontvangen. Als je in Rotterdam woont vergeet het maar

HP Deskjet

Forum Gebruiker
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
RTL4. RTL5, Yorin en het Demokanaal zullen in het gebied van Rotterdam niet digitaal doorgegeven worden. Dat heeft de klantendienst van UPC mij net verteld. UPC beweert dat het te veel geld gaat kosten om het netwerk hier in Rotterdam aan te passen. Dat betekent dat mensen met een Sagem STC de volgende kanalen nog steeds niet digitaal kunnen ontvangen terwijl wij hetzelfde abbonnementsgeld als mensen in Motorola gebieden moeten betalen:

RTL 4
RTL5
Yorin
Ketnet
Canvas
Alle interactieve diensten (E-mail, etc.)

Op dit moment ontvangen wij deze kanalen in analoog en het geluid is in mono. Interactive diensten hebben wij hier in Rotterdam helemaal niet.

In de komende maanden zal deze lijst alleen maar groter worden en je kunt er op rekenen dat je abbonnementsgeld omhoog gaat. De klantendienst heeft mij aangeraden een protestbrief naar het volgende adres te sturen als ik een klacht hierover in wil dienen:

UPC Klantenservice
Antwoordnummer 899
Postbus 2900WB
Capelle a/d Ijssel
 
Aangezien dat het verschil tussen Rotterdam en andere UPC Digital gebieden steeds groter wordt heb ik UPC een brief gestuurd:

UPC Klantenservice (Afdeling UPC Digital)
Antwoordnummer 899
Postbus 2900WB
Capelle a/d Ijssel

20 Oktober 2004


Betreft:  Klacht

Geachte heer/ mevrouw,

Graag wil ik een antwoord op de bijgesloten brief.  Deze E-mail heb ik nu al 3 keer via de website van UPC Nederland naar de afdeling Customer Services gestuurd.  Tot nu toe heb ik  geen antwoord op mijn vragen van UPC ontvangen. 

Ik vind het verbazingwekkend dat een ‘communicatie bedrijf’ zoals UPC haar klanten negeert en eis wederom antwoord op de vragen die in mijn bijgesloten E-mail staan.  Dit kan op 3 verschillende manieren, per post, E-mail of telefonisch:

Per post: 
XXXXXXXXXXXXXX
Per E-mail:
xxxxxxxxx@xxx
Telefonisch:
010 xxx xxxx of 06 xxxxxxxx

Ik ga ervan uit dat de werknemers en het management van UPC weten hoe ze met zulke moderne en wat ouderwetse communicatie middelen om moeten gaan, en ook dat zij lezen en schrijven kunnen.  Uit eigen ervaring blijkt dat helaas niet het geval te zijn.

Ik wacht op uw antwoord.


Hoogachtend,



"“Deze E-mail heb ik nu al 3 keer naar UPC Digital gestuurd en ik heb tot nu toe geen reactie van jullie gehad.  Kunnen mensen die bij UPC werken niet lezen of heeft UPC geen mensen in dienst die weten hoe mensen met KLANTEN om moeten gaan.

SCHANDALIG – als klant eis ik een antwoord op de volgende brief of van het management van het UPC DIGITAL team of van UPC Digital Customer Services (maar volgens mij bestaat deze afdeling niet):

"Als UPC Digital abonnee zou ik graag willen weten waarom UPC Digital abonnees in Rotterdam de volgende zenders nog steeds niet in digitaal ontvangen:

RTL4
RTL5
Yorin
Ketnet/ Canvas
België 1
Sailing Channel
Alle interactieve diensten

In Rotterdam betalen wij precies hetzelfde als abonnees in andere UPC Digital gebieden waar deze zenders wel in digitaal formaat worden doorgegeven.  Waarom is de dienst hier in Rotterdam zo achteruitgegaan in vergelijking met abonnees in Motorola STC gebieden en waarom moet ik hetzelfde geld voor minder diensten betalen? 

Ik ben al 3 jaar plus abonnee van UPC Digital en wegens de bovengenoemde verschillen in diensten tussen Rotterdam en andere UPC Digital gebieden overweeg ik een opzegging van mijn tweederangse UPC Digital Rotterdam Service.

Ik verwacht een zinvol antwoord op de bovenstaande vragen van of UPC Customer Services of van het UPC Digital management team."
 
Danku, zojuist het mailtje verstuurd. Ben benieuwd wat ik morgen voor antwoord krijg :P
 
Maar laten we ook eerlijk zijn, het slaat nergens op...
Je betaald voor die service EN dan willen zij niet betalen om jou die service te geven...
ronduit belachelijk.
 
Nou, ik heb wel een antwoord gekregen. Een UPC antwoord ::)

Ik heb ook die brief via de post naar UPC gestuurd. Als ik een antwoord op mijn brief krijg zal ik het hier posten.


"Informeren wij u graag als volgt:


Uw vraag is op een onterechte afdeling terecht gekomen , hierdoor kan er wat vertaging zijn bij het beantwoorden van uw vraag ons excuses voor het ongemak .


Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

U kunt geen reply geven op dit bericht. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de
website van UPC. Surf naar https://www.upc.nl "
 
Wow, nuttig antwoord :o Maarja, ik heb nog steeds niets gekregen :( Hopelijk morgen.
 
Het verbaasd mij niet. Ik stuurde mijn E-mail naar UPC Digital - Algemeen en ook UPC Digital - Overige. Hoe mijn mailtje bij de verkeerde afdeling terecht is gekomen lijkt mij wonderbaarlijk maar typisch UPC (Utterly Pathetic Cable Company).
 
Terug
Bovenaan