• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hitron met 60/10 steeds herstarten ivm snelheid.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Edwin45
  • Startdatum Startdatum
E

Edwin45

Ik heb een 60/10 abbo met Hitron zakelijk abbo.

Het valt mij op dat ik steeds ca om de 2 a 3 weken de Hitron moet herstarten om mijn snelheid te krijgen.

Oftewel mijn download snelheid dondert steeds in elkaar.

Ben ik echt de enige?.
 
of je de enige bent dat weet je nooit, maar wellicht is kijken naar de signaal waardes. En anders Ziggo bellen.
 
Waardes zijn goed, Kameraad werkt voor ziggo als monteur.
Ziggo bellen :-\, nee heeft geen zin.

Wilt u de modem even opnieuw opstarten zou u eerst alle kabels willen vernieuwen ;D.
Daar ga ik geen tijd in steken.
 
Terug
Bovenaan