E
Edwin45
Ik heb een 60/10 abbo met Hitron zakelijk abbo.
Het valt mij op dat ik steeds ca om de 2 a 3 weken de Hitron moet herstarten om mijn snelheid te krijgen.
Oftewel mijn download snelheid dondert steeds in elkaar.
Ben ik echt de enige?.
Het valt mij op dat ik steeds ca om de 2 a 3 weken de Hitron moet herstarten om mijn snelheid te krijgen.
Oftewel mijn download snelheid dondert steeds in elkaar.
Ben ik echt de enige?.
, nee heeft geen zin.
.