Hirschmann failliet

Ik denk dat iedereen die thuis coax heeft liggen, wel IETS er tussen heeft dat van Hirschmann is.
Een stukje kabel, een connector, een versterker, etc.. Jammer
 
ik gebruik het nu als zelfgemaakte modem kabel ipv die lange 1.5 meter
hij klikt/schuift er alleen iets minder goed op dan de technetix die Ziggo zelf levert
 
Hirschmann was oorspronkelijk een Duits bedrijf (GmbH), opgericht in 1924 en het werd opgeheven in 2004.
Hirschmann is in 1997 al overgenomen door een ander bedrijf. Die heeft het in 2004 weer verkocht aan een investeringsmaatschappij. Die heeft het in drie delen opgesplitst die later apart zijn verkocht en nog verder opgesplitst en overgenomen door ander bedrijven.
Bron: https://de.wikipedia.org/wiki/Hirschmann_(Unternehmen)
 
Terug
Bovenaan