• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hikjes in het geluid om de 5 minuten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bambam58
  • Startdatum Startdatum
B

bambam58

Hallo allemaal, sinds de update van afgelopen week heb ik last van hikjes in het geluid. Om de ongeveer 5 minuten valt even het geluid weg. Dit is op alle zenders die ik vandaag bekeken heb. Is dit een bekend probleem sinds de update?

Ik gebruik een HDTV box zonder DVR

Gr Willem :'(
 
bambam58 zei:
Hallo allemaal, sinds de update van afgelopen week heb ik last van hikjes in het geluid. Om de ongeveer 5 minuten valt even het geluid weg. Dit is op alle zenders die ik vandaag bekeken heb. Is dit een bekend probleem sinds de update?

Ik gebruik een HDTV box zonder DVR

Gr Willem :'(

Wat een toeval, ik wilde dit ook net gaan posten. Ik heb het ook sinds de update, alleen is het mij niet om de vijf minuten. Soms duurt het even wat langer, maar als het optreedt duurt de onderbreking ongeveer 1 a 2 seconden, beeld blijft probleemloos doorlopen en het treedt ongeveer 4 a 5 keer dan op met tussenpozen van enkele minuten. UPC heeft er weer mooi probleem ingeschoven, en hiervan nog de klant de schuld geven ook! Ik vind het in en in triest.
 
bambam58 zei:
Hallo allemaal, sinds de update van afgelopen week heb ik last van hikjes in het geluid. Om de ongeveer 5 minuten valt even het geluid weg. Dit is op alle zenders die ik vandaag bekeken heb. Is dit een bekend probleem sinds de update?

Ik gebruik een HDTV box zonder DVR

Gr Willem :'(

Hoi Willem,

Volg ook eens dit draadje (zelfde probleem anders verwoord)
https://ziggoforum.nl/topics/28734/


Groet,

Paul
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds kort valt ook bij mij het geluid regelmatig een paar seconden weg. Weliswaar kort maar hoogst irritant. Upc gebeld (en zowaar na 20 min al een mens aan de lijn..) Zou liggen aan de combinatie van kastje en TV. Moet ik m'n tv upgraden. Héb ik net 4 maanden.
Of een ander kastje aanschaffen, met harde schijf en zo. Zit ik helemaal niet op te wachten. Als ik iets koop moet het gewoon functioneren.
Weer een knap waardeloze actie van upc >:( >:(
 
Combinatie van kastje en tv?? Wat is dat voor onzinverhaal, probleem van de hikups bestaat al zo lang. Het lijkt erop dat UPC dit probleem niet kan verhelpen ondanks eerdere berichten dat dit verholpen zou zijn.
 
Terug
Bovenaan