Bij Ziggo gaan ze een aantal internet snelheden verhogen zonder daar extra voor te betalen.
zie : https://www.ziggo.com/nl/pers/persberichten/60,2635/ziggo-verhoogt-internetsnelheden-z2-en-alles-in-1-plus/
Ik kan me niet herinneren wanneer UPC dit ooit gedaan heeft. Meestal moet je een nieuw abbo afsluiten met een jaar contract.
zie : https://www.ziggo.com/nl/pers/persberichten/60,2635/ziggo-verhoogt-internetsnelheden-z2-en-alles-in-1-plus/
Ik kan me niet herinneren wanneer UPC dit ooit gedaan heeft. Meestal moet je een nieuw abbo afsluiten met een jaar contract.

