• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hier kan UPC nog iets van leren

Berichten
367
Bij Ziggo gaan ze een aantal internet snelheden verhogen zonder daar extra voor te betalen.

zie : https://www.ziggo.com/nl/pers/persberichten/60,2635/ziggo-verhoogt-internetsnelheden-z2-en-alles-in-1-plus/

Ik kan me niet herinneren wanneer UPC dit ooit gedaan heeft. Meestal moet je een nieuw abbo afsluiten met een jaar contract.
 
densoft zei:
Bij Ziggo gaan ze een aantal internet snelheden verhogen zonder daar extra voor te betalen.

zie : https://www.ziggo.com/nl/pers/persberichten/60,2635/ziggo-verhoogt-internetsnelheden-z2-en-alles-in-1-plus/

Ik kan me niet herinneren wanneer UPC dit ooit gedaan heeft. Meestal moet je een nieuw abbo afsluiten met een jaar contract.
Dan ben jij niet goed op de hoogte.
UPC heeft namelijk mensen van 90 mbps verhoogt naar 120 mbps. (Gratis)

Er zijn o.a. ook andere snelheden verhoogt.
 
Dat wist ik niet. Heb ik nooit iets over gehoord. In polen hebben ze 150MBit internet. Zou leuk zijn als we daar eens naar toe upgraden. :-)
 
densoft zei:
Dat wist ik niet. Heb ik nooit iets over gehoord. In polen hebben ze 150MBit internet. Zou leuk zijn als we daar eens naar toe upgraden. :-)
Ja maar dan moeten eerst alle dorpen/steden een stabiel netwerk hebben.
Uiteraard kan glasvezel dat al wel, maar dat ligt hier niet:(
 
densoft zei:
Dat wist ik niet. Heb ik nooit iets over gehoord. In polen hebben ze 150MBit internet. Zou leuk zijn als we daar eens naar toe upgraden. :-)

Laten ze eerst eens wat aan die upload doen, 120Mbit down is voorlopig voldoende, upload daarintegen schiet het niet bij op met 10Mbit/s.
 
densoft zei:
Dat wist ik niet. Heb ik nooit iets over gehoord. In polen hebben ze 150MBit internet. Zou leuk zijn als we daar eens naar toe upgraden. :-)
In NL is er ook 500Mbit en zelfs 1000Mbit internet. In beide richtingen. Maar niet bij UPC....:-)
Ik heb van UPC gratis snelheidsverhogingen gehad van 20 -> 24 -> 60 Mbit internet.
 
Vanaf 1 Oktober gaat ook btw van 19 naar 21%, net het mailtje van Upc daarover gehad.

Zou wel het moment zijn om ons ook eens van 50 naar 60 te gooien, van 2.5 naar 6 mbit upload zal ik niet vragen, maar ook dat zou best leuk zijn. Zeker vroeger deelde Upc ook verhoging uit, mmaarrr dat is 1 al jaren terug, en 2 het was meer om weg te spurten bij adsl.
 
Komen we hier op het glibberige terrein van politieke voorkeuren? :)
Nou de maatschappij dat zijn we met zijn allen met mekaar, laat ik het zo zeggen.
Komt bij dat Upc al heel lang niks meer echt weggegeven heeft naar wat ik heb ervaren.
 
Sjah zei:
Komen we hier op het glibberige terrein van politieke voorkeuren? :)

Ik mis denk ik even de connectie :). Ik zeg alleen maar dat UPC niet verantwoordelijk is voor de BTW verhoging is. Niets meer, niets minder.

Sjah zei:
Komt bij dat Upc al heel lang niks meer echt weggegeven heeft naar wat ik heb ervaren.

Och, er komen regelmatig nieuwe zenders bij (en ja, er gaan ook zenders weg) en qua internetsnelheden doet UPC het nog niet zo slecht. Persoonlijke voorkeur zou wel zijn dat men wat meer de snelheidsplannen van Ziggo zou gaan volgen. 120(100)/10, 80/8, 60/6, 50/5, 30/3 (zoals je ziet, kleine verhoging van de upload bij de lagere abonnementen) und so weiter, aber als men toch tevreden is, is een nieuw jaarcontract toch niet zo slecht als je een betere aanbieding van UPC tegenkomt?
 
Terug
Bovenaan