• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'hickups'in internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nelizzzz

Hoi,
Sinds UPC Ziggo is geworden heb ik regelmatig hikjes in de internetverbinding: alles staat even stil en na een half minuutje gaat het weer verder. Geen idee waar het door komt. In de logging van het modem (Technicolor 7200) zie ik dit:

Code:
2015-07-08 15:19:25: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
2015-07-08 15:18:26: [Major] 16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ...
2015-07-08 15:18:26: [Major] Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...
2015-07-08 15:18:26: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
2015-07-08 15:15:26: [Major] 16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ...
2015-07-08 15:15:26: [Major] Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...
2015-07-08 15:15:26: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
2015-07-07 23:20:55: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
2015-07-06 23:52:53: [Major] 16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ...
2015-07-06 23:52:53: [Major] Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...
2015-07-06 23:52:53: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Geen idee of dit iets met die hikjes te maken heeft...Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?
 
T3 en T4 errors zijn op het DOCSIS gedeelte (coax segment) misschien even met ziggo bellen of de waardes van je modem goed zijn, of net op de grens zitten waardoor het klappert?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan