• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het zou zo fijn zijn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Roar
  • Startdatum Startdatum
Berichten
49
als de helpdesk eens probeerde in te schatten wat de technische kennis is van iemand die een storing wil melden.
Dan hoeven ze zelf niet hun standaard riedeltje af te steken en kunnen ze gelijk een call aanmaken voor de 2de lijns.
Net 20 minuten aan de lijn gezeten met een medewerkster die ervan overtuigd was dat het probleem aan mijn kant zat (geen tv, traag internet en uitvallende en krakende telefonie)
Om haar haar zin te geven de mediabox gereset, waarna prompt de telefoon (weer) uit viel en ik dus nog steeds geen steek verder ben. Dit terwijl ik +/- 10 keer heb gemeldt dat mijn buren hetzelfde probleem hebben.
"Nee hoor meneer, dan ligt het toch waarschijnlijk aan uw bekabeling"
En dat helemaal spontaan op 2 adressen gelijktijdig .......
 
Terug
Bovenaan