M
morty
hallo,
al sinds het bestaan van het bedrijf zitten wij erbij. Ook al is dit noodgedwongen zijn we wel tevreden over de geleverde service. op dit moment hebben wij een flink pakket aan diensten en ze werken allemaal perfect tot 2 weken geleden.
2 weken geleden begon het internet lastig te doen(120mbps). het modem ging steeds down en de verbinding was traag. na het een paar dagen aan te hebben gezien toch maar gebeld. de monteur zou de volgende dag komen(donderdag). bij het bezoek van de monteur is het modem omgeruild en alles leek goed te zijn. maar na een paar dagen hadden we weer last van het zelfde euvel. precies een week nadat de monteur was geweest weer gebeld en deze kwam gisteren langs. deze constateerde dat de waarden op de kabel niet goed waren en vroeg een kabelmeting aan voor de volgende dag(vandaag). na twee dagen opgesloten te zijn in huis wachtende op de monteur kwam deze om half vier. na twee minuten binnen kwam hij met de conclusie dat de groene kabel kapot is en dat deze moet worden vervangen. nu is het wachten op het einde van de vorst en de komst van BAM om het te repareren. alles wel op kosten van de upc maar ik werd wel geattendeerd dat de tuin wellicht open moet en misschien wel de straat om er bij te komen.
het is wel weer iets leuks om mee te maken..... nu maar even contact opnemen met upc dat wij niet gaan betalen voor fiberpower 120 totdat het werkt.
al sinds het bestaan van het bedrijf zitten wij erbij. Ook al is dit noodgedwongen zijn we wel tevreden over de geleverde service. op dit moment hebben wij een flink pakket aan diensten en ze werken allemaal perfect tot 2 weken geleden.
2 weken geleden begon het internet lastig te doen(120mbps). het modem ging steeds down en de verbinding was traag. na het een paar dagen aan te hebben gezien toch maar gebeld. de monteur zou de volgende dag komen(donderdag). bij het bezoek van de monteur is het modem omgeruild en alles leek goed te zijn. maar na een paar dagen hadden we weer last van het zelfde euvel. precies een week nadat de monteur was geweest weer gebeld en deze kwam gisteren langs. deze constateerde dat de waarden op de kabel niet goed waren en vroeg een kabelmeting aan voor de volgende dag(vandaag). na twee dagen opgesloten te zijn in huis wachtende op de monteur kwam deze om half vier. na twee minuten binnen kwam hij met de conclusie dat de groene kabel kapot is en dat deze moet worden vervangen. nu is het wachten op het einde van de vorst en de komst van BAM om het te repareren. alles wel op kosten van de upc maar ik werd wel geattendeerd dat de tuin wellicht open moet en misschien wel de straat om er bij te komen.
het is wel weer iets leuks om mee te maken..... nu maar even contact opnemen met upc dat wij niet gaan betalen voor fiberpower 120 totdat het werkt.
