• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het zit ook niet mee...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter morty
  • Startdatum Startdatum
M

morty

hallo,

al sinds het bestaan van het bedrijf zitten wij erbij. Ook al is dit noodgedwongen zijn we wel tevreden over de geleverde service. op dit moment hebben wij een flink pakket aan diensten en ze werken allemaal perfect tot 2 weken geleden.

2 weken geleden begon het internet lastig te doen(120mbps). het modem ging steeds down en de verbinding was traag. na het een paar dagen aan te hebben gezien toch maar gebeld. de monteur zou de volgende dag komen(donderdag). bij het bezoek van de monteur is het modem omgeruild en alles leek goed te zijn. maar na een paar dagen hadden we weer last van het zelfde euvel. precies een week nadat de monteur was geweest weer gebeld en deze kwam gisteren langs. deze constateerde dat de waarden op de kabel niet goed waren en vroeg een kabelmeting aan voor de volgende dag(vandaag). na twee dagen opgesloten te zijn in huis wachtende op de monteur kwam deze om half vier. na twee minuten binnen kwam hij met de conclusie dat de groene kabel kapot is en dat deze moet worden vervangen. nu is het wachten op het einde van de vorst en de komst van BAM om het te repareren. alles wel op kosten van de upc maar ik werd wel geattendeerd dat de tuin wellicht open moet en misschien wel de straat om er bij te komen.

het is wel weer iets leuks om mee te maken..... nu maar even contact opnemen met upc dat wij niet gaan betalen voor fiberpower 120 totdat het werkt.
 
Een kabelbreuk is erg vervelend, omdat inderdaad vaak er gegraven moet worden. Je kan het beste een logboek voor jezelf bijhouden vanaf de eerste dag dat je de storing hebt gemeld en gebeld (erg belangrijk). Tot aan de dag dat het verholpen is ontvang je een vergoeding. Ik zou de rekening wel gewoon betalen. Aangezien er vanuit UPC wel actie wordt ondernomen om het probleem op te lossen moet je hen die tijd ook gunnen. Je betalingsverplichting vervalt dan niet. Succes.
 
snelste methode is een pm te richten aan het webcare team. Kunnen ze een notitie toevoegn voor je, en komt het hopelijk helemaal goed voor je.
Leuk is natuurlijk anders. ;)
 
het is nu al weer een hele tijd aan de gang. ik ben er achter gekomen dat het te maken heeft met de vorst. als het vriest dan is het internet weg en als het een tijdje boven nul is dan heb ik wel iets maar niet veel. soms een aardige snelheid en anders ergens rond de 50 mbps.

gezien het nog steeds koud is komen ze nog niet graven.

nog maar wachten dan

heeft iemand eigenlijk ervaring met de bam in opdracht van upc?? moet ik bellen of ik nog steeds op de planning sta?
 
hehe het is eindelijk opgelost. het heeft even geduurd maar er ligt een nieuwe kabel in de grond.

toen ik gebeld werd kon de afspraak zeer snel gemaakt worden. de dag erna werd al de kabel gegraven door peppie en kokkie(serieus het waren niet echt heldere lichten). en daarna werd twee dagen later het verhaal afgemaakt door de BAM. het is allemaal heel snel gegaan. in een dag hadden ze de straat open en dicht met een nieuwe kabel in de grond.

nu eindelijk weer HD ontvangst, 120mbps internet
 
Terug
Bovenaan