Xela zei:
Zie het als Transport kosten net zoals Engergie en gas.
En dan natuurlijk ook zorgen dat men niet meer analoog kan kijken natuurlijk. Oops, nu werken plotseling alle televisies op slaapkamers niet meer. Fijn, zitten je kinderen dag- & nacht te zappen waarna je als ouder niet eens meer rustig achter de televisie even kunt ontspannen na een dagje hard werken.
Xela zei:
Mare waarom slaagt KPN er wel in om voor 7,50 per maand een Tv zender paket te lanceren ? En waar voor we 2x zoveel betalen bij upc?
Ik denk dat naast mij, vele andere mensen hun normale telefoonlijn eruit gegooid hebben. En jawel hier komt ie
Bent u al klant van KPN dan betaalt u € 7,95 /mnd, 1ste maand gratis. Je betaalt dus € 13,95 p/m.
koos zei:
10 mbps up kan gewoon niet bij UPC. ik kan me gewoon niet voorstellen als ze dat gaan geven. nooit niet
Ik denk het wel, de concurrentie moet alleen een stuk heviger zijn dan wat men nu heeft (gehad). UPC is een bedrijf dat wacht tot de volgende zet. Komt KPN met een snelheids verhoging, dan zal UPC meestal ook wel volgen. Maar de 1e stap zal veelal niet van UPC zelf komen.
Moesasji zei:
Een suggestie aan Chello; Hanteer drie pakketten, met duidelijke prijsverschillen en duidelijke inhoudelijke verschillen. Voor internet en telefonie tezamen uiteraard, aangezien beide producten toch over hetzelfde netwerk gaan:
En dat terwijl UPC capaciteitsproblemen heeft? UPC staat nu opzich al sterk met haar 2Mbit upload. Er is vrijwel geen enkele provider die dit kan en zal aanbieden, hooguit kabel maatschappijén bieden dit aan particulieren waardoor UPC dus al een goede marktpositie heeft. Want hoeveel klachten je ook tegenkomt, het overgrote deel komt niet verder dan klagen en die enkeling die wel verder komt stapt op. In veel gevallen komen deze mensen na een aantal jaar toch weer terug.
chippie777 zei:
Prijzen omlaag of snelheden omhoog en inderdaad er valt veel te winnen door een goede newsserver erop na te houden.
En dan uiteraard net als de vele andere USP's een bedrag van tussen de € 7,50 en € 14,95 per maand vragen, of hoe zie je dit precies?
Ik denk dat qua snelheids verhogingen de komende tijd niets te verwachten valt zolang KPN geen 1e stap zet. Qua upload snelheid zal het al helemaal meevallen, upload wordt in de meeste gevallen nauwelijks gebruikt en als het gebruikt wordt dan is dit in de meeste gevallen om illegaal matteriaal te verspreiden (en jawel... ook UPC weet dit). Bij dit laatste valt dan weer te bedenken in hoeverre zit UPC te wachten op nog meer rechtzaken tegenover BREIN en haar andere vriendjes? We moeten even niet vergeten dat 'wij' als klant de prijs betalen voor dit soort geintjes.
Qua prijs -> prestatie vind ik het helemaal zo slecht nog niet... Ik betaal € 64,95 en dit is incl. 24u p/d gratis bellen naar vaste nummers. Ik ben nog geen provider tegengekomen die dit biedt (nee! Orange berekent nog altijd een starttarief! en bedenk wel veel korte telefoontjes kunnen aardig in de €uro's lopen)
Wat ik echter weer wel zou willen zien is combi-pakketten
TV + Internet => € .....
TV + Internet + Telefonie => € .....
TV + Internet + Telefonie + DTV => € .....
TV + Internet + Telefonie + DVR => € .....
TV + Internet + Telefonie + DTV + DVR => € .....
En dan vervolgens weer:
DTV + Internet + Telefonie => € .....
DVR + Internet + Telefonie => € .....