het wordt steeds gekker.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lentia2000

vandaag heeft mijn vriendin de nieuwe modem gekregen(we zitten allebei in 1055).monteur een uur te laat,en bizonder" klantvriendelijk".."warom heeft u het modem nog niet afgesloten ???...en op haar verzoek om het nieuwe modem  even aan te sluiten(mijn vriendin is natuurlijk technisch niet zooo begaafd)zij die alleen. dat dit niet zijn taak is.....na goed ik heb het uiteindelijk voor haar gedaan en met de Install-CD de modem met de computer verbonden.omdat ik naar de tweede keer nog een foutmelding had ging ik ze even opbellen,maar de firewall was nog niet goed afgesteld,en daarna deed die het wel..........

maar nu komt het.....zo als menige andere chello-users wacht ik hier in amsterdam nog steeds op de snelheids verhoging die eigendlijk al begin mai had plaats moeten vinden,,goed dan werd het media maii...dat is ook niet gebeurd,maar vandaag kreeg ik ineens te horen dat het tot einde Juni gaat duuren...ik bedoel,wat is dat nu weer voor een shit...ik ben sinds begin af aan al bij hun,maar sinds ik chello-plus heb,wordt ik alleen nog genaaid,ik heb nog nooit meer gehad dan down 340 KB en up 42KB...let op dit is zeer zelden en ik zit meestal dik eronder...plus dat ik zonder mijn DL.-gedrag verandert te hebben het laatste maand 2 x een afknijpdrijging gehad heb.ik hou zelf ook mijn totale dataverkeer in de gaten,en ik zat nog geen eens op 50GB.ze proberen je wijs te maken dat een ander hinder heeft,wat een bullshit ik gebruik maar 1 e-mail adres en de 10mb webspace die hun bij chello-plus geven heb ik ook niet nodig...maar ik betaal wel goed geld ervoor......ik heb al lang het gevoel dat ze niet zo goed kunnen rekenen en het doet me sterk herinneren aan A-2000 want die begonnen ook een raar gedrag te vertonen voor dat ze failliet gingen...
 
V

VinniedB

Lees de rest van het forum eens. Iedereen is het volledig met je eens en veel forum lezers hebben dezelfde ervaringen.
 
T

Thunder

lentia2000 zei:
vandaag heeft mijn vriendin de nieuwe modem gekregen(we zitten allebei in 1055).monteur een uur te laat,en bizonder" klantvriendelijk".."warom heeft u het modem nog niet afgesloten ???...en op haar verzoek om het nieuwe modem  even aan te sluiten(mijn vriendin is natuurlijk technisch niet zooo begaafd)zij die alleen. dat dit niet zijn taak is.....na goed ik heb het uiteindelijk voor haar gedaan en met de Install-CD de modem met de computer verbonden.omdat ik naar de tweede keer nog een foutmelding had ging ik ze even opbellen,maar de firewall was nog niet goed afgesteld,en daarna deed die het wel..........

maar nu komt het.....zo als menige andere chello-users wacht ik hier in amsterdam nog steeds op de snelheids verhoging die eigendlijk al begin mai had plaats moeten vinden,,goed dan werd het media maii...dat is ook niet gebeurd,maar vandaag kreeg ik ineens te horen dat het tot einde Juni gaat duuren...ik bedoel,wat is dat nu weer voor een shit...ik ben sinds begin af aan al bij hun,maar sinds ik chello-plus heb,wordt ik alleen nog genaaid,ik heb nog nooit meer gehad dan down 340 KB en up 42KB...let op dit is zeer zelden en ik zit meestal dik eronder...plus dat ik zonder mijn DL.-gedrag verandert te hebben het laatste maand 2 x een afknijpdrijging gehad heb.ik hou zelf ook mijn totale dataverkeer in de gaten,en ik zat nog geen eens op 50GB.ze proberen je wijs te maken dat een ander hinder heeft,wat een bullshit ik gebruik maar 1 e-mail adres en de 10mb webspace die hun bij chello-plus geven heb ik ook niet nodig...maar ik betaal wel goed geld ervoor......ik heb al lang het gevoel dat ze niet zo goed kunnen rekenen en het doet me sterk herinneren aan A-2000 want die begonnen ook een raar gedrag te vertonen voor dat ze failliet gingen...

en wat wil je dat wij hieraan doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan