Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren mijn W98 LapTop aan mijn WinXP machine gehangen dmv een crosscable. Internetverbinding gedeeld, en draaien maar. Het werkte ongeveer een half uur en toen was de verbinding met internet op beide machines niet meer te gebruiken.
Ik krijg nog wel een IP nummer toegewezen. Kies ik voor "verbinding herstellen" dan krijg ik de mededeling dat het IP adres niet vernieuwd kan worden.
Vanochtend werkte het nog niet, hebben ze me ontdekt en afgesloten? Ik heb nog geen bericht terug van de helpdesk...
Helpdesk? wat heb je ze verteld? Toch niet dat je een thuisnetwerk hebt he
Enneeh sjello kan het wel zien maar er ook daadwerkelijk iets aan doen is er nie bij. Ik draai nu al een jaar een thuisnetwerk met internetverbinding delen (net zoals zoooveeeeeel gebruikers), en bij niemand is ooit de verbinding afgesloten. Heb je niet perongeluk de twee netwerkkaarten omgedraaid? (die van chello en die van je thuisnetwerk), in dat geval moet je naar https://provisioning.upc.nl gaan (dat is ook de enige site waar je dan heen kunt). Zie ook dat onderwerp onder 'Tips' hier op de site!