T
TVerm
de hele dag traaaag!
Aan het eind van de dag of geen beeld of geen geluid of beide niet dus de hele tijd maar weer aan of uit zetten om weer iets te kijken.
Gelukkig ook een complete serie planning verdwenen dus een derde aflevering niet opgenomen.
En nu vannacht tijdens kijken alles offline.
3 x aan/uit gezet en daar is ie weer.
Box heeft het ook nog gepresteerd om tijdens kijken te besluiten om te zoeken naar updates (wtf)
En morgen waarschijnlijk alles weer alsof er niets gebeurd is.
Ach en zo gaat het al meer dan 2 jaar ondanks nieuwe box,monteurs etc.
Maar zeggen dat de box bagger is gaat sommigen toch echt te ver.
Aan het eind van de dag of geen beeld of geen geluid of beide niet dus de hele tijd maar weer aan of uit zetten om weer iets te kijken.
Gelukkig ook een complete serie planning verdwenen dus een derde aflevering niet opgenomen.
En nu vannacht tijdens kijken alles offline.
3 x aan/uit gezet en daar is ie weer.
Box heeft het ook nog gepresteerd om tijdens kijken te besluiten om te zoeken naar updates (wtf)
En morgen waarschijnlijk alles weer alsof er niets gebeurd is.
Ach en zo gaat het al meer dan 2 jaar ondanks nieuwe box,monteurs etc.
Maar zeggen dat de box bagger is gaat sommigen toch echt te ver.
