• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het was weer top vandaag met de Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TVerm
  • Startdatum Startdatum
T

TVerm

de hele dag traaaag!
Aan het eind van de dag of geen beeld of geen geluid of beide niet dus de hele tijd maar weer aan of uit zetten om weer iets te kijken.
Gelukkig ook een complete serie planning verdwenen dus een derde aflevering niet opgenomen.
En nu vannacht tijdens kijken alles offline.
3 x aan/uit gezet en daar is ie weer.
Box heeft het ook nog gepresteerd om tijdens kijken te besluiten om te zoeken naar updates (wtf)
En morgen waarschijnlijk alles weer alsof er niets gebeurd is.
Ach en zo gaat het al meer dan 2 jaar ondanks nieuwe box,monteurs etc.
Maar zeggen dat de box bagger is gaat sommigen toch echt te ver.
 
Ja, joh, boxen, auto's, voetbal... Iedereen heeft zo z'n eigen favoriet en iedereen heeft een eigen mening.

Zo gaat dat. :P
 
Ik ben benieuwd wat dan nog andere meningen kunnen zijn bij mensen die dezelfde gebreken ervaren.
Ik wil nooit meer iets anders of, wat ben ik blij dat ik geen geluid had?
 
Ach waar maak je je druk om eigenlijk.
Ik ben ongeveer een jaar of 10 geleden hier aangemeld toen het nog Chello was en toen was dit forum er nog om de belangen van de klanten van de kabelaars te behartigen.
Ik ben een paar jaar bij UPC weggeweest en dat was niet omdat de kwaliteit slecht was ofzo maar dat ging om andere redenen.
Nu heb ik onlangs besloten om maar weer internet van UPC af te gaan nemen en dan kom ik toch weer hier terecht.
Het valt me op dat het hier veranderd is in een pro-UPC forum want als je een klacht hebt of iets in die geest wordt er al gauw gezegd dat je niet moet zeuren enzovoorts. Beetje jammer.

Ik vind het trouwens heel fijn dat mijn Wi-Fi uitvalt of dat ik geen ondertiteling heb bij een on-demand film en maar weer een reboot moet doen...erg prettig.

Het is in ieder geval nog steeds zo dat je betaalt voor een slecht product/service en ook nog eens incompetent personeel op de helpdesk. En laat ik maar zwijgen over die "stekkerinstekers" die ze naar je toe sturen.
 
Er zijn inderdaad een aantal leden pro UPC.
Maar er zijn ook leden die kritische berichten plaatsen.
Beiden zijn welkom.
Wat wij hier niet graag zien zijn mensen die alleen maar schreeuwen en schelden hoe slecht het allemaal is.
Dat levert niets op.
Wij proberen een informatief forum te zijn waar leden elkaar helpen.

Zie: over chelloo
 
Daar is dit forum toen voor opgericht, om met problemen te komen want als het goed werkt hoor je meestal niks.
 
Lees de geschiedenis eens door, het is niet alleen maar met klachten komen maar elkaar helpen.

Chelloo.nl, voorheen 'chello underground', is een onafhankelijk forum gericht op UPC abonnee's. Op deze site vind je informatie over alle producten van UPC. Het forum bestaat uit een levendige community van enthousiaste UPC abonnee's die elkaar helpen, ondersteund door medewerkers van UPC zelf.

Geschiedenis

De site "chello underground" is in 2000 begonnen als homepage op de servers van chello. Inmiddels bestaat chello niet meer en valt alles onder de merknaam 'UPC'. In de begintijd was chello erg vaak negatief in het nieuws omdat veel mensen problemen hadden. Ik (René [Mr. Jinx]) zocht op dat moment een leuk onderwerp om een homepage te beginnen, iets actueels. Aangezien er veel "chello sucks" sites waren leek het me leuk om een informatieve hulp site voor chello abonnee's op te richten. Ik had zelf namelijk totaal geen problemen met het product en had het idee dat veel mensen het verkeerd gebruikte.
 
TVerm zei:
de hele dag traaaag!
Aan het eind van de dag of geen beeld of geen geluid of beide niet dus de hele tijd maar weer aan of uit zetten om weer iets te kijken.
Gelukkig ook een complete serie planning verdwenen dus een derde aflevering niet opgenomen.
En nu vannacht tijdens kijken alles offline.
3 x aan/uit gezet en daar is ie weer.
Box heeft het ook nog gepresteerd om tijdens kijken te besluiten om te zoeken naar updates (wtf)
En morgen waarschijnlijk alles weer alsof er niets gebeurd is.
Ach en zo gaat het al meer dan 2 jaar ondanks nieuwe box,monteurs etc.
Maar zeggen dat de box bagger is gaat sommigen toch echt te ver.
a ja het is niet altijd top
 
Terug
Bovenaan