F
fosters

Wil nog niet te hard roepen, maar het vertrouwde UPC gevoel gaat weer KOmt weer in mij boven! Na 2 maanden ellende gaat het al bijna 2 weken goed!! Dit wilde ik effe kwijt!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

fosters zei:![]()
Wil nog niet te hard roepen, maar het vertrouwde UPC gevoel gaat weer KOmt weer in mij boven! Na 2 maanden ellende gaat het al bijna 2 weken goed!! Dit wilde ik effe kwijt!!


tripwire zei:Een brandend gevoel in je aars bedoel je?
Dat is nl wat veel UPC abonnees de afgelopen weken voelen.
Maar ik kan me voorstellen dat een bepaald deel van de bevolking dat prettig vind ;-)

paullus zei:Geef mij maar Ziggo.
Een Nederlandse mentaliteit en geen gebakken lucht, valse, US beloftes.
...