• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het UPC gevoel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fosters
  • Startdatum Startdatum
F

fosters

;) ;)

Wil nog niet te hard roepen, maar het vertrouwde UPC gevoel gaat weer KOmt weer in mij boven! Na 2 maanden ellende gaat het al bijna 2 weken goed!! Dit wilde ik effe kwijt!!
 
Een brandend gevoel in je aars bedoel je?
Dat is nl wat veel UPC abonnees de afgelopen weken voelen.
Maar ik kan me voorstellen dat een bepaald deel van de bevolking dat prettig vind ;-)
 
Ik "naai" liever op een andere manier, Ik naai liever zelf dan genaaid worden, maar UPC naait mij (na 5 klachtenbrieven en stopzetten van automatische incasso's) nooit meer! Ik betaal pas wanneer alles goed is dus...... bij deze ik ga over een week als alles is zoals het nu is, weer betalen.
 
Nou, geweldig voor je.
Persoonlijk zou ik na zoveel ellende liever vertrekken.
 
fosters zei:
;) ;)

Wil nog niet te hard roepen, maar het vertrouwde UPC gevoel gaat weer KOmt weer in mij boven! Na 2 maanden ellende gaat het al bijna 2 weken goed!! Dit wilde ik effe kwijt!!

Dat is beide positief bedoeld? :o
 
gelukkig nog een paar maanden lijden en ik ben van deze oplichters bende af .
ben er voor een tweede keer in getrapt maar ik ben er klaar mee.
normale antwoorden kan je niet krijgen . :'(
 
Als ik de tv reclame van UPC zie begin ik al smakelijk te lachen. Zoveel keer sneller dan adsl, hahaha. Misschien als het werkt wel ja. Heb zelf een 8 mb lijntje incl. bellen van xs4all wat wel altijd werkt.

Ze hebben het alsmaar over snel snel en snel. Lekker belangrijk denk ik dan. Wat maakt het nu uit of je een film in een kwartier of zoals ik in 5 kwartier download? Je hoeft er toch niet op staan te wachten? En zoals de ontwikkelingen nu gaan valt nog te bezien of we in de toekomst uberhaupt nog kunnen downloaden.

Voordat adsl hier beschikbaar kwam heb ik 2 jaar chello gehad. Eerste jaar zwaar knudde, tweede ging wel.
Heb nu alleen digi tv van UPC en dit blijft het enige. Door de bagger HD decoder zal ik hem niet bestellen, kijk wel uit.

Het woord UPC bezorgd me een erg naar gevoel in mijn onderbuik en daarna een volle toiletpot :o

Kijk maar uit mensen en haal je geen ellende op je hals.
 
tripwire zei:
Een brandend gevoel in je aars bedoel je?
Dat is nl wat veel UPC abonnees de afgelopen weken voelen.
Maar ik kan me voorstellen dat een bepaald deel van de bevolking dat prettig vind ;-)

:brullen: :brullen: :brullen:
 
Geef mij maar Ziggo.
Een Nederlandse mentaliteit en geen gebakken lucht, valse, US beloftes.
Het is dat je in UPC gebied geen Ziggo kan krijgen, anders was het voor mij Ziggo geweest.
Ziggo is echt niet perfect. Ook daar zijn een hoop problemen.
Maar valse beloftes worden er echter niet gedaan en klanten kunnen gewoon kiezen tussen hikvrije digitale ontvangers of interactieve ontvangers met misschien nog wat problemen.
Daar kan UPC nog een puntje aan zuigen met hun enige keus: instabiele MediaBoxen.
Bovendien wordt bij Ziggo de internetsnelheid die aangeboden wordt, ook gehaald. Niets geen geknijp.
Men biedt niet meer aan dan gerealiseerd kan worden.
Jammer dat Ziggo verlies maakt, anders zouden ze UPC kunnen opkopen en wordt kabelland één homogene goed werkende infrastructuur. Wat een eutopie!
Wat zou dat mooi zijn: heel Nederland met één protocol voor de kabel. Verhuizen geeft geen problemen meer en iedere DVB-C ontvanger werkt in heel Nederland.
Ook een module voor je tv of pc, werkt probleemloos.
Gewoon de natte droom voor iedereen die de kabel een warm hart toedraagt.
 
paullus zei:
Geef mij maar Ziggo.
Een Nederlandse mentaliteit en geen gebakken lucht, valse, US beloftes.
...

Wat is er mis met de US?
https://arstechnica.com/telecom/news/2009/08/fcc-chairman-talks-tough-on-network-neutrality.ars
 
Terug
Bovenaan