T
the-chief
Hoi,
Ik vroeg mij af of er hier nog veel mensen zijn die nog gewoon het oude "extra" pakket hebben ipv het nieuwere "royaal" pakket, ik betaal in ieder geval nog de oude prijs van 4 euro bovenop het standaard paket, terwijl royaal geloof ik het dubbele kost.
UPC doet alles om mij over te laten stappen naar royaal, zo geven ze mij doodleuk geen toegang tot programma gemist en het aanbod van bijv. MGM movies (gratis voor royaal gebruikers)
Ik hoor er nooit meer wat over dus vraag me af of er nog anderen zijn die ook gewoon weigeren over te stappen...
Ik vroeg mij af of er hier nog veel mensen zijn die nog gewoon het oude "extra" pakket hebben ipv het nieuwere "royaal" pakket, ik betaal in ieder geval nog de oude prijs van 4 euro bovenop het standaard paket, terwijl royaal geloof ik het dubbele kost.
UPC doet alles om mij over te laten stappen naar royaal, zo geven ze mij doodleuk geen toegang tot programma gemist en het aanbod van bijv. MGM movies (gratis voor royaal gebruikers)
Ik hoor er nooit meer wat over dus vraag me af of er nog anderen zijn die ook gewoon weigeren over te stappen...



