• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

het oude extra pakket...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter the-chief
  • Startdatum Startdatum
T

the-chief

Hoi,

Ik vroeg mij af of er hier nog veel mensen zijn die nog gewoon het oude "extra" pakket hebben ipv het nieuwere "royaal" pakket, ik betaal in ieder geval nog de oude prijs van 4 euro bovenop het standaard paket, terwijl royaal geloof ik het dubbele kost.
UPC doet alles om mij over te laten stappen naar royaal, zo geven ze mij doodleuk geen toegang tot programma gemist en het aanbod van bijv. MGM movies (gratis voor royaal gebruikers)

Ik hoor er nooit meer wat over dus vraag me af of er nog anderen zijn die ook gewoon weigeren over te stappen...
 
Heb zelf ook nog gewoon het extra pakket, maar bij mij werkt uitzending gemist en het gratis on demand gewoon.
 
Ik heb ook nog het oude pakket en alles werkt prima. :D
 
hier werkt het ook nog, heb ook nog hdtv a 6€.

vreemde is, bij m,n ouders, zelfde pakket, ook in arnhem, werkt gratis on demand niet meer.
zolang het werkt is het meegenomen,
ben niet van plan over te stappen op 2 keer zo duur royaal ;)
 
Ik heb ook nog steeds het "extra channelpack" en uitzendinggemist werkt hier tot 3 dagen terug, verder heb ik geen toegang tot gratis on-demand spul of series.

Ben ook niet van plan over te stappen, dan zou ik zo`n triple play pakket moeten nemen en dat valt voor mij toch aardig duurder uit, ondank dat ik dan wel 2mbit extra snelheid krijg op m`n power abbo.

ik hou het gewoon zoals het is, bevalt me prima :)
 
Ik heb ook het extra channel pack maar wel i.c.m. de DVR. Ik heb wel toegang tot 10 dagen uitzending gemist en de uitgereide versie van On Demand. Ik dacht dat dit ook correct is: ECP i.c.m. DVR heb je 10 dagen uitzending gemist en uitgebreide versie On Demand en wanneer je ECP hebt i.c.m. gewone mediabox dan beperkte uitzending gemist en beperktere On Demand.
 
Ook hier nog het extra-pakket. Ik laat het zo: betaal EUR 50,- per maand voor analoge tv, digitale tv, Telefonie FREE-time, en Power internet 6MB. Onlangs is de verhoging geweest en heb nu 8 MB verbinding.

Uitzending gemist mis ik niet..... OnDemand vind ik soms wel leuk, maar is duurder geworden de laatste tijd. Was vorig jaar goedkoper met EUR 2,99 per film.

Mijn huidige extra-pakket is prima dus. ;D
 
Ik heb ook nog het oude extra pakket.
Bevalt prima.
Royaal vind ik te duur voor wat je extra krijgt.
 
Hoi,

Heb ook het extra pakket, maar heb gewoon 10 dagen uitzending gemist en on-demand. In het verleden heeft UPC die extra diensten wel eens stopgezet ( uitzending gemist, on-demand), heb het hier toen aan het webcare team doorgegeven en die hebben het hersteld.

Later heb ik ook een brief gehad dat de afsluiting van die extra diensten een vergissing was , en mocht ik ter compensatie in januari 2 gratis films bekijken.

De brief was vrij algemeen gericht dus kon ik daar uit afleiden dat dit voor een ieder geldt met het oude extra channel pack.

De telefonische helpdesk in deze had geen enkele nut, die blijven blaten dat je naar Royaal moet, het webcare team daarentegen kan wellicht wat voor je betekenen.
 
Er was eens een DVR Voorjaarsactie in 2007, iedereen die toen de DVR heeft genomen voor 9.99 per maand had daar ook ECP bij (het oude extra channel pack).
Deze klanten hebben nu nog steeds toegang tot alle opties van het huidige Royaal (uitzending gemist 10 dagen, gratis series).
Heb je een los ECP bij een gewone mediabox of DVR dan heb je 2 dagen uitzending gemist en geen series.
 
Terug
Bovenaan