J
joecks
Hallo Allemaal,
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom de mensen kiezen voor een 30Mbit of hogere snelheid.
Bij mij is de reden geweest het sneller kunnen downloaden uit de nieuwsgroepen, maar dat valt even vies tegen omdat er een cap op usenet zit (volgens meerdere berichten hier op het forum en een bericht bij usenet providers) Ik heb nu 2 verschillende usenet providers geprobeerd en kom bij beide niet hoger dan 400Kb /s met mijn 30 Mbit abbo
Ik zie verder , op usenet en voor sommige mensen ook torrent downloads , geen enkele toegevoegde waarde voor de snelheidsverhoging. Voor het browsen en mail bekijken heb je aan 1 Mbit toch al meer dan voldoende ? waarom dan die grote snelheden aanbieden en vervolgens "verbieden" om er gebruik van te maken ??
Ik vindt het allemaal een beetje vreemd.
Hoe denken anderen hier over ?
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom de mensen kiezen voor een 30Mbit of hogere snelheid.
Bij mij is de reden geweest het sneller kunnen downloaden uit de nieuwsgroepen, maar dat valt even vies tegen omdat er een cap op usenet zit (volgens meerdere berichten hier op het forum en een bericht bij usenet providers) Ik heb nu 2 verschillende usenet providers geprobeerd en kom bij beide niet hoger dan 400Kb /s met mijn 30 Mbit abbo
Ik zie verder , op usenet en voor sommige mensen ook torrent downloads , geen enkele toegevoegde waarde voor de snelheidsverhoging. Voor het browsen en mail bekijken heb je aan 1 Mbit toch al meer dan voldoende ? waarom dan die grote snelheden aanbieden en vervolgens "verbieden" om er gebruik van te maken ??
Ik vindt het allemaal een beetje vreemd.
Hoe denken anderen hier over ?


