• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het nieuwe al in één pakket

Berichten
44
Bij deze zou ik graag willen weten of het nieuwe pakket met een andere media box met opname mogelijkheid een beter keus is dan de horizon box.Welke box wordt er nu bij geleverd in deze aanbieding,is deze er een met weinig of geen probleem?Is dit dus aan te bevelen.

Ton.
 
Je krijgt de horizon box als je een alles in 1 pakket neemt of naar upgrade.
Zou je dit niet willen dan is er een mogelijkheid dat je er een andere box voor in de plaats krijgt, dit moet je volgens mij telefonisch aangeven of in de upc winkel.

Maar het is voor mij ook nog erg verwarrend, dus blijf ik bij mijn huidige abo voor het moment. Heb al genoeg probleempjes gehad met pakket veranderingen.
 
Als ik kijk naar de aanbieding van het standaard pakket zie ik een plaatje van een andere mediabox dan de Horizon.Is dit dan een Pace, en hoe is deze dan veel storingen ,problemen, of aan tebevelen dit pakket tenemen.
Ton
 
Het is inderdaad een PACE. Voor 3 euro heb je de optie voor opnemen. Dit is een Cisco box.
Over het algemeen werkt de box prima. Beter dan de huidige Horizon box.
 
efgsteg1 zei:
Als ik kijk naar de aanbieding van het standaard pakket zie ik een plaatje van een andere mediabox dan de Horizon.Is dit dan een Pace, en hoe is deze dan veel storingen ,problemen, of aan tebevelen dit pakket tenemen.
Ton

Ik gebruik de Pace HD mediabox sinds een jaar en deze bevalt prima. Enige nadeel aan de oudere mediaboxen is dat je daar nog steeds de vervelende rode knop en daardoor sporadisch een automatisch switch naar on demand menu krijgt. Daarnaast kun je je favorieten niet sorteren en de EPG wordt deels afgekapt in de mini-EPG. Voor de rest bevalt ie prima en is ie zeer stabiel en de beeld EPG werkt fijn i.s.m. OK knop om tijdens huidige programma/zender te kijken wat op andere zenders is en daarnaar door te zappen met ok knop. Werkt beter dan doelloos zappen.
 
Ook ik heb in het verleden een zwarte kleine pace gehad en deze werkte heel goed en soepel maar ben toch overgestapt naar een CI module vanwege wat voordelen die deze biedt, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
 
densoft zei:
Het is inderdaad een PACE. Voor 3 euro heb je de optie voor opnemen. Dit is een Cisco box.
Over het algemeen werkt de box prima. Beter dan de huidige Horizon box.

dus de cisco wordt nog uitgedeeld?
 
Terug
Bovenaan