• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het loopt weer lekker snel.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sp3c__0ps
  • Startdatum Startdatum
S

sp3c__0ps

ik heb nooit problemen gehad met upc tot ik de 10mbit abbo nam. niet lang geleden kregen we een melding dat we gratis konden over stappen naar fiber power 30mbit onzin nou gedaan dus liep goed maar het gaat steeds sloom. de god ganze dag met die knijp uren van upc kan niet eens normaal interneten/downloaden youtube laad amper niks laad gewoon ik werdt het nu helemaal zat want het is steeds vaker zo en nu vandaag en gister loopt het helemaal niet ik heb weer eens 1 speed test gedaan nou dit komt er uit.

https://www.speedtest.net/result/541938871.png
 
Haal je sitecom er eens tussenuit en test eens met de pc direct op het internetmodem aangesloten dmv een UTP-kabel.
 
daar dacht ik ook al aan doe ik zo even maar er komen ook vaak vrienden hier en dan is het weer de ene minuut traag en de andere weer niet.. en me ouders/zusje moet er natuurlijk ook nog op kunnen.
 
Misschien zijn die verantwoordelijk voor je internet snelheid (traagheid). Als zij vol aan het downloaden zijn, dan blijft er voor jou niet veel over natuurlijk.

Als je een router hebt die draadloos werkt, kun je ook eens kijken naar je beveiliging. Geen beveiliging? Kans is groot dat je buren je erg dankbaar zijn.... Positionering van je router (hangt ie in de meterkast... verplaats hem dan maar eens)
 
Terug
Bovenaan