S
sp3c__0ps
ik heb nooit problemen gehad met upc tot ik de 10mbit abbo nam. niet lang geleden kregen we een melding dat we gratis konden over stappen naar fiber power 30mbit onzin nou gedaan dus liep goed maar het gaat steeds sloom. de god ganze dag met die knijp uren van upc kan niet eens normaal interneten/downloaden youtube laad amper niks laad gewoon ik werdt het nu helemaal zat want het is steeds vaker zo en nu vandaag en gister loopt het helemaal niet ik heb weer eens 1 speed test gedaan nou dit komt er uit.
https://www.speedtest.net/result/541938871.png
https://www.speedtest.net/result/541938871.png