- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste Lezers,
Net als vele denk ik maar op 7 september de box besteld en de monteur.
Veel is er niet verlopen zoals ik had gedacht, maar de Horizon staat en draait naar tevredenheid sinds 14.00 uur vanmiddag.
Dank hierbij aan Jordy-UPC en Wassily-UPC en de andere collega's van de HD.
Nieuw product, nieuwe gewenning, nieuwe menu's enz, overal is wat voor te zeggen, feit is, Horizon is een geheel nieuw product en ja met nieuwe producten heb je ook kinderziektes. Let op ik praat niets goed, maar het is uiteindelijk wel goed, gekomen.
mvg, Rob
Net als vele denk ik maar op 7 september de box besteld en de monteur.
Veel is er niet verlopen zoals ik had gedacht, maar de Horizon staat en draait naar tevredenheid sinds 14.00 uur vanmiddag.
Dank hierbij aan Jordy-UPC en Wassily-UPC en de andere collega's van de HD.
Nieuw product, nieuwe gewenning, nieuwe menu's enz, overal is wat voor te zeggen, feit is, Horizon is een geheel nieuw product en ja met nieuwe producten heb je ook kinderziektes. Let op ik praat niets goed, maar het is uiteindelijk wel goed, gekomen.
mvg, Rob
. Ik heb het vermoeden dat hij op de knop van activatie geramd heeft 