G
groennom
Het is weer zover. 2 maal per jaar hebben wij in Nederland bedacht dat de klok de ene keer een uur voorruit gaat en de andere keer een uur achteruit. Je zou denken, so what! Wat heeft dit nu te maken met een simpel apparaat als een HD-PVR. En gelijk heb je, dat moet er ook helemaal niets mee te maken hebben. Je hebt opnames en die beginnen bijvoorbeeld om 18:45 en stoppen om 19:00 (zoals het jeugdjournaal). En of het nu zomer of winter tijd is, ze starten altijd om 18:45. We hebben namelijk niet met zijn allen afgesproken dat het jeugdjournaal in de winter om 18:45 start en in de zomer om 19:45.
Nu komt de grap, de Cisco denkt dat dit wel zo is! Alle opnames zijn nu opeens een uur verlaat. De opnames die eerst begonnen om 18:45 starten nu om 19:45. Als je geen Cisco hebt dan kan ik mij voorstellen dat je gillend van het lachen nu van de bank af rolt, dat heet leedvermaak. Als je er wel een hebt betekent dit dat je al je geprogrammeerde opnames moet verwijderen en opnieuw moet programmeren.
En als je ook nog een bedenkt dat dit al gemeld is toen de wintertijd inging, maar in de ruim 6 maanden dat ze aan de firmware hebben gewerkt hier niets aan gedaan hebben zakt je broek er echt van af. We krijgen nu wel allerlei VOD zaken waar niemand problemen mee heeft, Ziggo kan mij nu berichten sturen (op zich fijn, want elke mogelijke verbetering op communicatie gebied is winst) maar de echte problemen worden niet aangepakt.
Nu heb ik 400 euro voor dit ding betaald en ik voel mij enorm belazerd. Wat een wanprodukt en wat een selchte service van Ziggo! Bah!!
Nu komt de grap, de Cisco denkt dat dit wel zo is! Alle opnames zijn nu opeens een uur verlaat. De opnames die eerst begonnen om 18:45 starten nu om 19:45. Als je geen Cisco hebt dan kan ik mij voorstellen dat je gillend van het lachen nu van de bank af rolt, dat heet leedvermaak. Als je er wel een hebt betekent dit dat je al je geprogrammeerde opnames moet verwijderen en opnieuw moet programmeren.
En als je ook nog een bedenkt dat dit al gemeld is toen de wintertijd inging, maar in de ruim 6 maanden dat ze aan de firmware hebben gewerkt hier niets aan gedaan hebben zakt je broek er echt van af. We krijgen nu wel allerlei VOD zaken waar niemand problemen mee heeft, Ziggo kan mij nu berichten sturen (op zich fijn, want elke mogelijke verbetering op communicatie gebied is winst) maar de echte problemen worden niet aangepakt.
Nu heb ik 400 euro voor dit ding betaald en ik voel mij enorm belazerd. Wat een wanprodukt en wat een selchte service van Ziggo! Bah!!
?