• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het is stil op het forum

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BertvanHorck
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertvanHorck

Het is stil op het HD forum....

Vandaag gekeken naar de finale van de Australian Open in "Native HD" op Eurosport HD. Zag er goed uit. Boven heb ik nog een plasma met SD. Wat een verschil! Verbazingwekkend hoe snel je went an een mooi beeld.

Trouwens een goed idee om "Native HD" op het scherm te zetten, als mededeling dat het geen upscaled SD is

Nou maar hopen dat NPO (zij hebben de lead in de discussies over de kwaliteit van de HD) geluisterd hebben na de diverse zomeruitzendingen en Technicolor (de techneuten) de juiste hardware hebben gekocht voor maximale prestaties.
Als de kabelaars dan ook in hoge(re) bitstram gaan doorzenden komt het allemal goed....

Mogelijk dat Eric die ook op dit forum schrijft (en de techneut onder ons leken is) zodra 1, 2 en 3 van start gaat eens kan analyzeren op welke bitrates wat wordt doorgezonden. Met feiten komen we het verst in onze strijd voor kwaliteit.

Vanacht gaat het weer sneeuwen. Tijd voor een blu-raytje.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan