Het is gebeurd!

J

Jeu

Vanaf vandaag is mijn Chello aansluiting verleden tijd. Ik heb nu via mijn werk Interkabel eerste snelheden constant 235 kb/sec down, upstream nog niet geprobeerd.

Nou nog even afwachten of UPC netjes hun modem komen ophalen.
 
Nee mij is per telefoon en per e-mail verzekerd dat dit kosteloos is. Volgens het opzegformulier zou het namelijk geld kosten en dat was natuurlijk niet de bedoeling.
 
Gelukkig wist UPC er op het laatste moment toch nog weer even een puinhoop van te maken!!! Nadat ik heb opgezegd en ik heb aangegeven dat ik mijn modem wel kom brengen bij een servicecenter (hier om de hoek). Word mijn vriendin gebeld door het callcenter om een afspraak te maken om het modem geheel kosteloos op te halen. Afspraak vrijdag 27 februari tussen 8-12 ik kreeg zelfs een afspraak bevestiging. Maar geen servicedienst om dat ding op te halen tussen 8-12, ik om 12.30 maar eens gebeld, zegt die ....... van een helpdeskmedewerker ik wil u vragen nog maar even te wachten misschien komt de servicedienst nog wel. Ik gevraagd of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd is, stotterend kreeg ik de optie om het modem alsnog naar het servicecenter te brengen. Dit heb ik dus maar gedaan, nu maar hopen dat de borg netjes verrekend wordt.
 
Jeu zei:
Vanaf vandaag is mijn Chello aansluiting verleden tijd. Ik heb nu via mijn werk Interkabel eerste snelheden constant 235 kb/sec down, upstream nog niet geprobeerd.

Nou nog even afwachten of UPC netjes hun modem komen ophalen.

Vergeet niet dat interkabel over hetzelfde netwerk heengaat :) Natuurlijk tot een bepaald punt maar goed...
 
Het is niet te geloven, maar het verloopt nog steeds allemaal goed! Ik heb een factuur ontvangen van UPC met daarin vermeld dat de borg de komende maanden wordt verrrekend met mijn abonnementskosten. De eerste maand is reeds voorbij en het is goed gegaan er is niets geïncasseerd. 8)
 
Terug
Bovenaan