A
andreb
vandaag ook weer, zo rond 11 uur vanmorgen, geen internet, tv en telefoon - eerst de standaard stappen maar doornemen, coax, stroom ect ect. zonder resultaat.
dan maar weer UPC bellen - eerst mentaal opladen, klaar voor de battle - bellen maar. IVR gezeur, gratis bellen bla bla.
medewerker aan de lijn, checkt eerst de standaard stappen (ondanks mijn uitleg) Nee ik sta er op Grrr. vervolgens er is geen storing, kan Uw modem gewoon zien (niet waar blijkt later) probleem moet bij U thuis zijn - stja, ook kabels gaan stuk he ... (tuurlijk) gelukkig wel een monteur gevonden voor vandaag.
4 uur later, monteur aan de lijn, ik zie Uw modem niet, probleem zit dus niet bij Uw thuis, ik ga modem in de wijkkast een reset geven, 20 min later - alles werkt.
wat ik nu niet snap, waarom dat geklets, en gedraai dat problemen altijd aan de klant liggen. UPC neem van mij aan - er bestaan geen standaard klant problemen, kijk eens verder als puntje vna het call-script, neem eens de verantwoording door toe te geven, dat een probleem ook aan de UPC kant kan zitten.
denk eens klant-gerricht, en niet call-tijd, KPI''s en SLA. het kan zo veel beter.
zo ...ik ben het kwijt, na de vorst asap over op glas.
dank
andreb
dan maar weer UPC bellen - eerst mentaal opladen, klaar voor de battle - bellen maar. IVR gezeur, gratis bellen bla bla.
medewerker aan de lijn, checkt eerst de standaard stappen (ondanks mijn uitleg) Nee ik sta er op Grrr. vervolgens er is geen storing, kan Uw modem gewoon zien (niet waar blijkt later) probleem moet bij U thuis zijn - stja, ook kabels gaan stuk he ... (tuurlijk) gelukkig wel een monteur gevonden voor vandaag.
4 uur later, monteur aan de lijn, ik zie Uw modem niet, probleem zit dus niet bij Uw thuis, ik ga modem in de wijkkast een reset geven, 20 min later - alles werkt.
wat ik nu niet snap, waarom dat geklets, en gedraai dat problemen altijd aan de klant liggen. UPC neem van mij aan - er bestaan geen standaard klant problemen, kijk eens verder als puntje vna het call-script, neem eens de verantwoording door toe te geven, dat een probleem ook aan de UPC kant kan zitten.
denk eens klant-gerricht, en niet call-tijd, KPI''s en SLA. het kan zo veel beter.
zo ...ik ben het kwijt, na de vorst asap over op glas.
dank
andreb

