• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

het is altijd de schuld van de klant

  • Onderwerp starter Onderwerp starter andreb
  • Startdatum Startdatum
A

andreb

vandaag ook weer, zo rond 11 uur vanmorgen, geen internet, tv en telefoon - eerst de standaard stappen maar doornemen, coax, stroom ect ect. zonder resultaat.

dan maar weer UPC bellen - eerst mentaal opladen, klaar voor de battle - bellen maar. IVR gezeur, gratis bellen bla bla.

medewerker aan de lijn, checkt eerst de standaard stappen (ondanks mijn uitleg) Nee ik sta er op Grrr. vervolgens er is geen storing, kan Uw modem gewoon zien (niet waar blijkt later) probleem moet bij U thuis zijn - stja, ook kabels gaan stuk he ... (tuurlijk) gelukkig wel een monteur gevonden voor vandaag.

4 uur later, monteur aan de lijn, ik zie Uw modem niet, probleem zit dus niet bij Uw thuis, ik ga modem in de wijkkast een reset geven, 20 min later - alles werkt.

wat ik nu niet snap, waarom dat geklets, en gedraai dat problemen altijd aan de klant liggen. UPC neem van mij aan - er bestaan geen standaard klant problemen, kijk eens verder als puntje vna het call-script, neem eens de verantwoording door toe te geven, dat een probleem ook aan de UPC kant kan zitten.

denk eens klant-gerricht, en niet call-tijd, KPI''s en SLA. het kan zo veel beter.

zo ...ik ben het kwijt, na de vorst asap over op glas.

dank

andreb
 
Ach, wees blij dat het zo snel is opgelost. Elke provider heeft wel wat, glas heeft ook wel zn problemen. Ik wil ook overstappen naar glas daar niet van, maar jouw situatie zal voor mij niet de druppel te zijn om over te stappen. In mijn geval zijn de pakketten van glas veel aantrekkelijker dat ik wil overstappen.
 
Daarom bel ik al niet eens de helpdesk meer. Via Twitter heb je net zo makkelijk contact met een webcare medewerker. Helpdesk van UPC kan precies hetzelfde als webcare medewerkers, alleen handelen ze er niet naar. Gemiste kans!
 
Ja dat is ook met software op de mediabox, upc maakt er een zooi van en de mediabox zecht dan altijd kijk je kabels na, zou zeggen upc kijk je software eens na :D
 
Terug
Bovenaan