N
nicknick
Na mijn ervaringen afgelopen vrijdag met de helpdesk.
Dacht ik dat het miss een keer leuk is om alle ervaringen/verhalen over de helpdesk in een topic te plaatsen.
Oke, ik belde voor een probleem met de SMTP (ander topic), en tijdens dit telefoontje kreeg ik met het volgende te maken:
Wachtmuziek:

Opmerkingen van de helpdesk mederwerker:
Waar moet ik dan zijn?
Aan het einde van het gesprek:
Dacht ik dat het miss een keer leuk is om alle ervaringen/verhalen over de helpdesk in een topic te plaatsen.
Oke, ik belde voor een probleem met de SMTP (ander topic), en tijdens dit telefoontje kreeg ik met het volgende te maken:
Wachtmuziek:
EnYesterday,
All my troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay
Er waren ook nog andere nummers, maar deze 2 waren gewoon te erg voor een helpdeskIt's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd

Opmerkingen van de helpdesk mederwerker:
Waar moet ik dan zijn?
Volgens mij zit er een kink in de kabel:> Bij Bill Gates
Ik heb geen router tussen mijn verbinding> Probeert u dan eens een andere kabel.
> Weet u dat zeker? wat is uw ip-adres dan?
Aan het einde van het gesprek:
Uiteraard geen antwoord gegeven op de laatste vraag> Oke meneer dan heb ik wat informatie van u nodig:
- Uw naam en adres.
- Uw e-mail adressen.
- Uw wachtwoorden.
Niet dat ik jou daarvan beschuldig, zeer zeker niet, maar door naar het IP van de PC te vragen kan de medewerker controleren of hetgeen de ander over te telefoon beweert ook klopt. Snap je waar ik heen wil en wat ik probeer te nuanceren?