• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het Gesprek 'is verhuist'?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter henkjan99
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat er geen melding is op kanaal 503 (Nickelodeon)?
 
Timvw zei:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat er geen melding is op kanaal 503 (Nickelodeon)?
Ze hebben alleen betaald voor de verhuizing, niet voor het verhuisbericht.
 
plankie zei:
Kanaal 11, rode knop anyone?
Daarnaast is er een topic over kanaalwijzigingen per 2-2-09...

Lezen is een kunst, de berichten van UPC lezen schijnbaar ook?

Niet om het een of ander, maar ik denk dat dit vooral voor jezelf geldt. Dit topic gaat over een spelfout op het voormalige kanaal van het gesprek en vervolgens meld ik nog even dat er op het oude kanaal van Nickelodeon ook wel een dergelijke vermelding had mogen komen.

Dus lees de volgende keer even goed voordat je met commentaar komt! :)
 
Timvw zei:
Niet om het een of ander, maar ik denk dat dit vooral voor jezelf geldt. Dit topic gaat over een spelfout op het voormalige kanaal van het gesprek en vervolgens meld ik nog even dat er op het oude kanaal van Nickelodeon ook wel een dergelijke vermelding had mogen komen.

Dus lees de volgende keer even goed voordat je met commentaar komt! :)

Mi Scusi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan